Beantwoord

libelle effect

  • 25 June 2020
  • 9 reacties
  • 169 keer bekeken

Jarenlang lid zijn van de Libelle leverde je als trouwe klant niets op. Ik zag aan mijn moeder dát dit haar irriteerde. Iedere keer kwam er een aanbieding van,  als je een nieuwe abonnement afsluit krijg je dat erbij als cadeautje.  Ik ben zowel zakelijk als privé een goede klant van KPN. Al best een lange tijd.  4 mobiele telefoon abonnementen, televisie, Office 365, etc. Onlangs belde ik met de klantenservice met de vraag of ik ook eens een keer korting oid kan krijgen, bijvoorbeeld die wifi versterkers waarmee reclame voor gemaakt wordt. Neeee... dat kon niet vertelde de vriendelijke studente. Wel kon zij iets doen met een Spotify korting. Blijkbaar moet je eerst afscheid nemen van KPN om in aanmerking te komen voor dat éxtratje... oké dat overweeg ik momenteel  zeker, alleen kan dit betekenen dat ik nooit meer bij KPN terugkom. KPN dat is toch niet de bedoeling?  Het enige wat ik merk zijn tariefverhogingen. Dat versterkt het Libelle effect alleen maar 🤔. Koester je klanten en laat hen dit voelen..... groetjes Hill 

icon

Beste antwoord door Nadia 1 July 2020, 15:08

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19

Gelukkig strooit kpn niet met kortingen want dan zouden de prijzen nog meer stijgen. Je hebt pas nog gratis film 1 gehad dus zegt nou niet dat je nooit wat krijgt. Bij slecht Wi-Fi krijg je gratis de experia wifi's. Dat doet niemand! 

Reputatie 7
Badge +21

't Is niet alleen Libelle en de KPN hoor, iedereen doet het, kranten en tijdschriften en ook andere providers.
Ieder normaal denkend persoon moet toch kunnen begrijpen dat men niet aan elke klant die cadeautjes kan geven?
De abonnementsprijzen zouden met sprongen omhoog gaan.
Ook die verhalen van Ik ben al zo veel jaar klant en ik neem al zo veel van jullie af zijn ook al zo oud als Metusalem.

Je hebt helemaal gelijk! Toch blijft het vreemd dat er niets tussen zit. Klaarblijkelijk zit er niets anders op om dan over te stappen zoals bij gas/licht. 

Reputatie 7
Badge +24

Veel mensen zitten helemaal niet te wachten op gratis spulletjes. Maar zouden dan daar wel aan mee moeten betalen in de vorm van hogere abonnementsprijzen. Dat moet je niet willen.

Hoi @Hill64 en andere meelezers.

Ik heb voor mij zelf een keer uitgerekend wat mijn voordeel zou zijn als ik elk jaar zou overstappen van provider naar andere provider.
En van gas/licht naar ander gas/licht.

Ik ben meer tijd (is ook geld) kwijt aan de tijd die ik daar aan zou  moet spenderen.
Uiteindelijk levert het mij meer onkosten op dan voordeel.
Ik blijf liever zitten waar ik zit.

Daarbij opgeteld en dat is echt doorslaggevend, de aanlevering van hun producten en de service.
Volgens mij geen betere provider te vinden dan KPN. in ieder geval voor mij niet.

Veel succes wens ik je bij het vinden van een provider die aan al u eisen kan voldoen.
Zoals alles voor niets, of voor een beetje. :wink:

Reputatie 7

Hoi @Hill64, welkom op het KPN forum. Dank dat je hier een bericht achterlaat!  

Ik begrijp je redenatie, na zoveel jaren trouw te zijn verwacht je iets terug. Je ziet en hoort om je heen nieuwe klanten verleid worden met een cadeau of korting, en waarom jij niet? 

We vinden het een enorme eer dat je al jaren klant bent, dat is een groot compliment voor ons. Bedankt voor je vertrouwen, dit waarderen we enorm! Ik hoop dat je niet eerder de overstap hebt overwogen vanwege de kwaliteit en stabiliteit van het netwerk en de goede service. 
Momenteel hebben we een actie lopen voor nieuwe klanten met KPN Super Wifi, dat is in plaats van een kortingsactie die je normaal als nieuwe klant krijgt. Iedere nieuwe abonnee krijgt een welkomstactie of cadeau. Iedere klant van ons heeft dit in het begin van ons mogen ontvangen. Als we met iedere nieuwe actie hetzelfde ook aan bestaande klanten gaan aanbieden, dan gaan de maandprijzen omhoog. Dat is ook niet de bedoeling. Een sigaar uit eigen doos ;)

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ervaar je problemen met je wifi? We helpen graag je draadloze verbinding te verbeteren. Want uiteraard ook voor onze vaste klanten zetten we ons in voor overal in huis goede wifi. Daarom hebben we de online tool ontwikkeld: KPN Wifi Manager. Daarmee helpen we jou een ideaal wifi-klimaat in huis te realiseren ;)
Ieder huis is anders en daarom krijg je wifi-advies op maat. De tool is instaat jouw wifi-kwaliteit te analyseren en het modem aan te passen naar de beste instellingen die opdat moment nodig zijn voor de beste wifi. Ook krijg je wat tips om de kwaliteit verder te verbeteren, of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Zo bepaal je samen met de tool wat jouw huis nodig heeft, om aan de beste standaard te voldoen. 

Meer informatie vind je op: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust. De community denkt graag met je mee :)

Reputatie 7

Hey Hill64, het is hier al een tijdje stil. Heb je nog vragen? Schroom niet en stel ze ons gerust, we helpen graag :)

Het is wat mij betreft niet zozeer een punt dat je betaalt voor wat geleverd wordt, maar de ‘pijn' die de lokkertjes doen. Die lokkertjes suggeren namelijk dat het veel goedkoper kan en je dus teveel betaald.

Wij krijgen hier glasvezel. Mijn ouders kregen een folder met een aanbieding. Ben benieuwd wat KPN mij gaat aanbieden.

Reageer