Beantwoord

Lijn gekaapt, 2e keer in 1 jaar

  • 19 August 2019
  • 7 reacties
  • 235 keer bekeken

Voor de 2 E keer in 1 jaar is mijn lijn gekaapt
Andere provider zegt dan abbonnement op bij kpn
Nu zit 11 dagen zonder tv wifi internet
Wie heeft er tips wat ik moet doen ?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 August 2019, 10:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mike1972 Dat is bijzonder vervelend en daar moeten we op tijd bij zijn. Heb je al contact met onze klantenservice gehad, is er al het één en ander in werking gezet? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ja gedaan
Reputatie 7
Badge +20
Yes, @Mike1972 Dank voor je snelle reactie. Nu zie ik dat je eerder vanavond ook al contact gehad hebt met de collega's . Nu is daar aangegeven dat er al het één en ander in werking is gezet. Ik durf je vooralsnog niet te zeggen of ik het sneller voor je kan regelen, maar ik ga kijken wat ik kan achterhalen. We komen er op terug.
Bart dat klopt maar lijkt wel of niemand mij snapt
Vorige week woensdag 14 augustus gebeld met KPN en vrouw aan de lijn gehad zeker weten dat alles goed geregeld was.
Met ziggo met kpn alles was duidelijk.
Reputatie 7
Badge +20
@Mike1972 Dat is heel naar. We gaan er alles aan doen om de situatie op te helderen en hopelijk is alles weer snel zoals het moet zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Mike, Bart is er vandaag niet en hij vroeg of ik hier verder naar wilde kijken. Dat heb ik zojuist gedaan. Dit is wat ik opmaak uit de systemen:

Je hebt contact opgenomen met ons in juli omdat je wilde overstappen naar Ziggo. Naar aanleiding van het contact heb je besloten dat niet te doen, en bij ons te blijven met een aangepast abonnement. Maar, er was al wel een aanvraag bij Ziggo. Het annuleren van een aanvraag bij een andere provider kunnen wij niet doen, dat is iets wat je zelf moet doen. Nu lijkt het erop dat die aanvraag niet, of niet juist, is geannuleerd. Of dat de annulering niet goed verwerkt is door Ziggo. De hoe en wat daarvan kan ik niet inzien.

Omdat je overstapservice hebt gebruikt bij Ziggo, is van daaruit het verzoek gekomen om je diensten bij ons te beëindigen. Dat is dan ook uitgevoerd gisteren. Er is vervolgens wel gelijk een nieuwe aanvraag voor je gedaan. Dat is ook wat er moet gebeuren. We kunnen namelijk een opzegging die al uitgevoerd is, niet meer terugdraaien. Helaas duurt het dan inderdaad nog wel tot het einde van de maand om dit op te leveren. Dat is ook niet meer te versnellen op dit moment. Wel zie ik dat er vanmorgen een noodpakket voor je is aangevraagd. Die wordt morgen bezorgd, daar heb je per sms als het goed is bevestiging en informatie over gekregen. Daarmee kun je dan tv kijken (d.m.v. Digitenne) en internetten (d.m.v. een mobiele router) ter overbrugging.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mike1972 Ik zie dat Erik je een duidelijke uitleg heeft gegeven en als het goed is heb je nu een noodpakket in huis, waar je in elk geval mee vooruit kunt tot het moment van aansluiten. Ik hoop dat het daarna snel in orde is.

Reageer