Beantwoord

live chat van kpn

• 16 maart 2013
  • 22 reacties
  • 100430 keer bekeken

Tijdje geleden live gechat met medewerker kpn. zeer prettig geholpen. Kan nergens meer deze mogelijkheid vinden om live te chatten. is dat verdwenen? bvd

icon

Beste antwoord door Koen_1 6 juni 2017, 16:35

Chatten is mogelijk via deze link!. Er wordt sinds enkele tijd gebruik gemaakt van een chatbot. Deze zal de klant om gegevens vragen, om de vraag helder te krijgen en de klant zo snel mogelijk te helpen! Het transcript kan je na einde van het gesprek opslaan, echter mailen we deze niet meer in verband met de nieuwe privacywet.

*Update 12-08-2018
Bekijk origineel

22 reacties

Blacky, heb je hier antwoord op gehad.

Ik heb precies hetzelfde en kan dit ook niet meer vinden.

Reputatie 5
Badge +7
Beste blacky en Akim,

Helaas kan ik jullie niet in contact brengen met een medewerker van de livechat. Wel nodig ik jullie uit jullie vragen en/of problemen hier op het forum te posten. Dan zullen mijn collega's en ik (evenals andere forumleden) ons uiterste best doen, jullie vragen zo goed mogelijk te beantwoorden! :D

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Jeroen,

bedankt voor je reactie.

Ik snap dat je ons niet in contact kunt brengen met iemand van de live chat, maar bestaat deze mogelijkheid überhaupt nog?

Reputatie 5
Badge +7
Hallo Akim,

De livechat is zeker nog aanwezig. Echter is deze niet door de klant zelf benaderbaar. De mensen op de livechat gaan zelf actief op zoek naar klanten die ze vervolgens willen helpen.

Jeroen

Beetje laat :)

Maar waar vinden ze die klanten dan?

Kan ik ze twitteren? daar verwachte ik ook wel een reactie, maar daar ook niet.

Of kregen ze het te druk?

Reputatie 7
Badge +12
Beste Akim,

Dank voor je bericht. Livechat bestaat wel degelijk, echter zijn zij niet vanuit de klant benaderbaar. Zij werken volgens bepaalde procedures waarbij ze hulpzoekenden op onze website zelf aanspreken. Zoals Jeroen ook al voorstelde, ben je natuurlijk van harte welkom om hier op het forum je vraag te stellen. Het webcare team beantwoord ook vragen via twitter, dus daar kan je ook terecht, via twitter kan je het beste @kpnwebcare gebruiken, dan spreek je direct de juiste mensen aan.

Vriendelijke groet,

Allart 
Hallo,
Ik lees op jullie site dat je telefonisch een klacht in kan dienen. Ik heb dit geprobeerd maar dan krijg ik te horen dat het via de site moet. Deze optie kan ik nergens vinden. Het gaat namelijk over het schaden van de privacy door een werknemer van jullie. Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen want ik baal hier echt van.
Bij voorbaat dank.
Mo
Reputatie 4
Badge +4
Op de website van KPN, onderaan de pagina, vind je informatie over privacy, onder de tweede tab privacy statement, onder punt 10, vind je de mogelijkheden om contact op te nemen: http://www.kpn.com/privacy.htm

net een live chat gehad, maar vervolgens geen antwoorden meer voor meer dan 15min van medewerker Werner, en nu kan ik deze optie zelf niet meer benaderen

Reputatie 3
Badge +4
Beste Cindy,

Ik heb je chat open staan met de melding dat je de site verlaten hebt. Ik zou je willen vragen of je opnieuw naar http://itv.kpn.com kunt gaan, dan kan je rechtsonder opnieuw een chat starten.

Reinier, dank voor de chat, het werkt weer.

met aandachtige groet, Roeland, www.aandachtswegen.nl

hoi is dit om te spreken met medewerkster van kpn?

22 juni heb ik online een alles in 1 pakket besteld.

kort daarna kreeg ik een bevestiging dat ik eenmalig 70 euro voor de 2e verbindingsset tv moest betalen.

Ik zou 100% korting krijgen activatie-/verzend- en installatiekosten.

Daarna kreeg ik een mail waarin het eerst keurig wordt gecrediteerd. Maar onderaan de bevestiging wordt het weer in rekening gebracht onder de mom van eenmalige kosten.

Ik heb 26 juni een mail via de site verstuurd waarin ik om opheldering vraag.

Het is vandaag 1 juli. Ik heb nog steeds geen antwoord gehad.  Ik heb de hele site doorgespit op zoek naar een telefoonnummer om opheldering te vragen maar helaas. Je wordt constant doorgelinkt naar andere pagina's maar nergens kan ik een telefoonnummer vinden.

Ik baal hier enorm van en als ik niet op kort termijn antwoord krijg voel ik mij genoodzaakt mijn bestelling te annuleren. Ik zit niet te wachten op onverwachte extra kosten

Hallo, Ik was met iemand aan het live chatten ben alleen de naam vergeten... Ik was even wat dingen op aan het zoeken terwijl hij het wist heb een paar minuten gewacht en getypt ''bent u er nog'' maar geen reactie... gegeven moment maar verlaten. Zou iemand mij opnieuw kunnen benaderen voor de chat.

Mvg Ruud van Putten

Reputatie 7
Badge +21
Chatten is mogelijk via deze link!. Er wordt sinds enkele tijd gebruik gemaakt van een chatbot. Deze zal de klant om gegevens vragen, om de vraag helder te krijgen en de klant zo snel mogelijk te helpen! Het transcript kan je na einde van het gesprek opslaan, echter mailen we deze niet meer in verband met de nieuwe privacywet.

*Update 12-08-2018
kun je nog steeds chatten?
Ik zie het wel staan, maar je kunt er niet op klikken ?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @bkrol01

Klik hier voor de chat
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Bkrol01! Is het inmiddels gelukt om te chatten? Ik hoor het graag als er nog iets waar ik je mee kan helpen!
Kun je ook oude chats terug vinden?
Reputatie 7
Badge +30
Nee, behalve wanneer je gekozen hebt om een transcript naar je email te sturen. Dan krijg je de volledige chat geemaild

Mijn router doet niks meer dus geen internet meer wat kan ik doen

Reputatie 7
Badge +11

Hallo @Freerk49 , je reageert weer in een oud topic. Ga naar je eigen topic klik hier, daar is al een reactie van een KPN moderator.

Reageer