Ik heb een Luvion grand elite 3 connect babyfoonset gekocht omdat hier een functie op zat om de camerabeelden te bekijken via het mobiele internet van mijn telefoon.
De camera is ingesteld binnen het thuisnetwerk via de Luvion app.
Helaas is het dan standaard blijkbaar niet voldoende goed ingesteld zodat bekijken via 4G ook daadwerkelijk werkt.
Na contact te hebben gehad met Luvion hebben zij een uitleg gestuurd over port forwarden in de router. Welke porten er doorgezet moeten worden.
Na dit in te stellen in mijn experia box V10 zou ik verwachten dat het dan ook zou moeten werken, echter d.m.v. een controle of de ingestelde poorten open gezet zijn blijken deze niet eens open te staan.
Inmiddels heb ik meerdere keren telefonisch contact gehad met de klantenservice van KPN om dit juist ingesteld te krijgen. Iedere keer word ik van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan helpen. Graag zou ik dus via deze weg contact krijgen om dit probleem te verhelpen.
Vriendelijke groet, Daniël den Uil