Beantwoord

Maand geleden internet & tv besteld; nu tijdelijk noodpakket maar geen data meer

  • 27 June 2022
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Wij heb bestellt 1 maand geleden Internet-TV pakket en nog niks. Dan KPN heeft naar ons een spoed 4g modem gestured. Na die eerste 100GB ik heb weer voor 5 dagen geen internet. Elke keer die klantenservice medewerkers heb het zelefde verhaal. Dat de nieuwe bundel is binnen 24 uur opgeladen. Maar dat is zo voor 5 dagen lang en nog steeds geen internet.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 29 June 2022, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Kyrimeli en welkom op het forum! Geen pretje dat je diensten nog niet werken, maar fijn dat je de noodoplossing hebt gekregen. Wanneer er een extra bundel wordt aangevraagd voor je 4G modem zou deze binnen 24 uur inderdaad actief moeten zijn (1 werkdag). Je ontvangt een SMS op het contactnummer dat bij ons bekend is wanneer de bundel aan is gezet. Mocht dat niet lekker lopen, dan kun je het beste met ons bellen via 0800-0402. Spreek in dat je je noodpakket op wilt waarderen, en dan kom je direct in een keuzemenu uit die de bundel voor je activeert. Hier is dus geen medewerker voor nodig en het gaat volledig automatisch. Hopelijk lukt het via die weg wel. Zo niet, laat het hier gerust weten!