Beantwoord

Mag ik KPN kast schilderen?

  • 15 October 2019
  • 13 reacties
  • 379 keer bekeken

Badge

Mag ik deze lelijke grijze kast die naast mijn deur staat s,?is 26 jaar oud en aangetast door het weer ..

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 November 2019, 09:59

Bekijk origineel

13 reacties

Badge

Mag ik deze kast schilderen ...

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Margo Floor. Welkom op het KPN forum. Ik kan mij voorstellen dat je geen lelijke grijze kast naast jouw deur wilt hebben staan. Om welke kast gaat het precies? Zou je een foto van deze kast willen maken en in dit topic willen plaatsen? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Margo Floor. Welkom op het KPN forum. Ik kan mij voorstellen dat je geen lelijke grijze kast naast jouw deur wilt hebben staan. Om welke kast gaat het precies? Zou je een foto van deze kast willen maken en in dit topic willen plaatsen? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Badge

Hoi ik ga proberen een foto te maken ,ben niet zo goed met dit soort zaken . En dit bericht heb ik vandaag pas ontvangen ??vandaar mijn reactie nu Dit is de kast ..Vriendelijke Groeten Margo 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het plaatsen van deze foto. Ik ben helemaal vergeten om te vragen waar deze kast staat. :sweat_smile:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode en huisnummer? Laat je een bericht achter in dit topic nadat je je gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!

 

Badge

Wist niet dat plaats en postcode afhangt van wel of niet schilderen ?..plaats is ****** ******  huisnummer **.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@Vikash 
Privé gegevens openbaar

@Margo Floor 
Privé gegevens kun je beter in je profiel zetten.

 

Reputatie 7
Badge +21

Het hangt niet af van de plaats en postcode of het wel of niet mag. Wanneer ik deze vraag intern ga doorzetten zullen zij mij om een foto vragen en waar deze kast staat. Als ik deze informatie mee stuur hebben krijgen we sneller een antwoord op deze vraag. :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat mijn collega's iemand hebben langs gestuurd om deze kast een goede schoonmaakbeurt te geven. :wink:

 

Badge

Tja ik zag het..moet ik daar uit opmaken dat de kast niet geschilderd mag worden ? Hij blijft saai en grijs :unamused:

Reputatie 7
Badge +21

Ik kan mij voorstellen dat je deze kast een leuk kleurtje wil geven maar helaas mag deze kast niet geschilderd worden. 

Badge

Jammer dat de kast niet helemaal netjes is overgeschilderd ....bovenop is hij netjes .Maar aan de voorkant zitten nog flink wat "heilige dagen " ....

Reputatie 6
Badge +8

Misschien een idee om er een houten rek omheen te plaatsen ter camouflage?

Hetzelfde heeft een kennis van mij in een soortgelijke situatie gedaan.

Zolang dat rek makkelijk te verwijderen is door een monteur (dus niet vastgeschroefd o.i.d.) kan dat geen probleem zijn want er zijn geen ventilatie gaten.

Reageer