Beantwoord

Mail over 'Extra onderzoek voor gereed maken glasvezel verbinding'

  • 17 April 2021
  • 88 reacties
  • 1368 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

88 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Het is/was één grote puinhoop, je kan het vergelijken met een bestelwagen die is gecrasht op de weg en alle andere bestelwagens rijden er blind tegenaan.

Eergisteren zij de mevrouw aan de telefoon alles is opgelost en je kan opnieuw bestellen, de mevrouw kon niks aan notities vinden ofzo ze zij gewoon ik zie de bevestiging dus het is goed, nou niet dus en vandaag een mail ontvangen dat de bestelling weer geannuleerd is. Nu eindelijk iemand gesproken die wat kon betekenen voor mij. Ze zij dat de order van 21 april is vastgelopen en de rest dus niet door kan gaan. Nu heeft ze alle notities doorgelezen en voor alle bestellingen notities gemaakt voor de juiste afdeling om ze er handmatig uit te halen.

De laatste order van vandaag zal worden hersteld en ik moet het even afwachten 🤞

Ik lees het log van de collega en ze heeft het goed verwoord en de juiste actie uitgezet.  Ik weet niet of dit erbij verteld is maar dit gaat naar een afdeling die een vrij lange doorlooptijd heeft. Ik vrees dus dat het niet binnen een paar dagen opgelost is. :-(

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_

Dat valt tegen, ik kreeg te horen binnen 24 uur zou het opgelost moeten zijn…

Wegens de PON technologie zijn jullie voorlopig de beste optie voor mij maar ik moet alleen maar wachten wegens problemen elke keer bij de provider waar ik veel goede verhalen over hoor 😔

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_

Ik heb vandaag weer telefonisch contact gehad met een collega van je en ik kreeg te horen dat het 3 weken kan duren!

Dit schiet zo echt niet op, ik ben al bezig sinds 12 april om überhaupt een correcte order te plaatsen die niet wordt geannuleerd of ik zelf moet annuleren.

Nu komen deze 3 weken er nog eens op, kan jij niet iets voor me betekenen door bijvoorbeeld prioriteit te geven aan mijn case?

Afgesproken is om alles handmatig te verwijderen en de laatste bestelling op naam van mijn vader opnieuw in het systeem te zetten.

@Zeelandenaar . Leuk je even gesproken te hebben. Ik kan niks beloven maar ik draag je case in ieder geval aan bij een speciaal team. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt @Erwin_ 

Ik hoop dat het allemaal even wat sneller kan :)

Edit


@Erwin_  Indien dat speciale team mijn case overneemt, tegen wanneer zou het dan klaar kunnen zijn? De bestelling van 4 mei op mijn vader zijn naam daar ontvang ik dan een bevestiging van automatisch zodra alles is verwijderd?

 

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Is er al een update over de voortgang en is mijn case nu in behandeling bij dat speciale team waar je het over had? Hoe lang zal het dan ongeveer duren?

Mijn collega's verwachten dat die oude order er vandaag uit gaat. Ik moet je bekennen: Eerst zien, dan geloven. Voorlopig staat hij er namelijk nog. :-(

Als het morgen nog steeds open  staat kan ik ze weer aansturen. Ik kan je verzekeren dat we nu ‘dicht bij het vuur’ zitten en als dit op korte termijn is op te lossen, gaat dat ook lukken.  (het weekend staat wel voor de deur, dus als het vandaag niet lukt, komen we pas maandag weer in actie)

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_

Het gaat om die order van 21 april? Ik had gehoord dat er nog 1 bestelling was die er handmatig uit moet en dan die order van 4 mei weer laten lopen dus dan ontvang ik die bevestiging en dit zal dan ook meteen geregeld worden of gaat daar ook weer tijd overheen?

En als die order die jij bedoeld er morgen niet uit is dan zal je dat zelf regelen dus opnieuw aansturen?

Ik beheer nu een actieve case namens jou. Ik zal, als er morgen nog steeds een order open staat, die groep weer mailen.  Het antwoord verwacht ik echter pas maandag omdat die mensen allemaal weekend hebben. Bij ieder nieuwtje hou ik jou op de hoogte. 

(en het gaat om de order van 21-4. die houdt momenteel alles tegen)

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_

Ontzettend bedankt voor je input!

Ik hoop dat alles snel rond is en ik eindelijk klant kan worden!

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen @Erwin_ 

Was de bestelling gisteren nog verwijderd of gaan ze daar maandag weer mee aan de slag?

Dat was het eerste wat ik vanochtend gecontroleerd hebt :-).  En helaas, het staat nog open.

Ik heb ze gemaild en ik verwacht maandag meer informatie. 

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Oke dan hoop ik maandag góed nieuws te horen 🤞

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Erwin_ 

Is er al een update? En je collega zij dat er ook nog andere "zwevende" orders zijn die niet helemaal uit het systeem zijn.

Ik wacht inmiddels al een week sinds ze telefonisch de notities hadden doorgezet.

Neen. Mijn collega heeft net de hulp van iemand anders gevraagd en nu even afwachten tot die reageert. Ik kan de werktijden van die mensen niet zien dus dat is weer even afwachten. :-(

Voor je beeldvorming: De grote ‘boosdoener’ is die order 21-4..  Voor de rest staat er nog niks ‘hard’ in het systeem. Zodra we die barrière verwijderd hebben kunnen we verder met de rest. Ik hoop oprecht dat er vandaag iemand met een oplossing komt maar ik kan de complexiteit helaas niet inschatten.  

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Jammer, ik hoop dan vanavond meer te kunnen horen 🤞

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Erwin_ 

Hebben je collega's iets aan die vastgelopen bestelling kunnen doen?

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Is er al meer duidelijk? Dit begint wel lang te duren..

Helaas is er nog geen persoon gevonden die dit kan oplossen. Ik heb er net weer een reminder achteraan gestuurd. Excuses dat het allemaal zo lang moet duren.

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_

Jammer, ik verwachte dit antwoord al omdat ik van iemand anders al hoorde dat de bestelling er nog in staat.

De collega die het via de telefoon doorgaf zegt ook alleen hij is in behandeling…

Kan dit überhaupt wel opgelost worden en hoe lang moet ik nog wachten? Ik raak al dat wachten na beloftes wel een beetje beu...

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Telefoniste heeft weer een mail naar de backoffice gestuurd.

Collega heeft iemand gevraagd die nog niet heeft gereageerd. :-(

Ik doe bewust geen toezeggingen en ik kan me ook goed voorstellen dat je er klaar mee bent en op zoek gaat naar alternatieven. Dat is je goed recht.

Zodra ik via mijn team een reactie heb, ben jij de eerste die het weet. 

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Als de alternatieven beschikbaar waren dan had ik allang daar een abonnement ')

Ik heb het nieuwe PON glasvezel en naast KPN zijn er alleen duurdere providers beschikbaar momenteel.

Youfone, budgetthuis of T-Mobile leveren helaas nog niet over PON en ik wil niet naar die duurdere providers.

KPN is momenteel de beste optie maar de "premium provider" volgens veel mensen laat een klant al een maand wachten..