Beantwoord

Mail over 'Extra onderzoek voor gereed maken glasvezel verbinding'

  • 17 April 2021
  • 88 reacties
  • 1368 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

88 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Erwin_ 

Heb je al een update voor mij over die bestelling van 21 april?

Neen, helaas. Hopelijk zijn er volgende week mensen terug van vakantie die iets voor jou kunnen doen.

Ik zal sowieso weer een reminder naar ze sturen. 

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Ik verwacht zelf echt eerder dat als een klant al zo lang wacht om klant te worden dat het gewoon onmiddellijk wordt opgelost, door iemand anders misschien.

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Erwin_ 

Heb je al een update?

Indien die er nog niet is kan je dan eens op 1 of andere manier de backoffice direct benaderen en dit probleem aankaarten?

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Erwin_ 

Heb je al een update?

Indien die er nog niet is kan je dan eens op 1 of andere manier de backoffice direct benaderen en dit probleem aankaarten?

Dat is nu juist het "grappige": dat kan volgens mij niet meer. Iemand van de klantenservice kan volgens mij niet meer naar de backoffice bellen. Dat kon vroeger wel, maar wellicht gebeurde dat een beetje teveel. Waardoor de backoffice de hele dag aan de telefoon zat en niet meer aan werken toekwam kan kan ik me zomaar voorstellen. 

Reputatie 4
Badge +2

@Nick83 

Ik sprak met iemand via de chat en die zij ze zijn onbereikbaar om zich helemaal te focussen op dit soort problemen, nou ik zie het ik wacht al meer dan een maand om klant te worden bij KPN, de laatste 2 weken wacht ik op de backoffice om die vastgelopen bestelling te verwijderen maar ze geven niet eens een terugkoppeling zoals beloofd werd door elke medewerker.

Normaal doen providers er alles aan om klanten te krijgen en als er een probleem is aan hun eigen kant dan repareren ze dat zsm..

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83

Ik sprak met iemand via de chat en die zij ze zijn onbereikbaar om zich helemaal te focussen op dit soort problemen...

Hier op het forum heb ik eens gelezen "ze hebben de hoorn er naast gegooid" 😑

Reputatie 4
Badge +2

Tja, wil je je concentreren op zulke problemen er hier alle tijd in steken doe dat dan 😌

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Kan je wel zien dat ze er mee bezig zijn of zijn ze er nog niet aan toe gekomen?

Er lijkt een doorbraak. Ik kom er vanmiddag op terug.

Reputatie 4
Badge +2

Klinkt als goed nieuws @Erwin_ 

Bedoel je daarmee dat de bestelling van 21 april niet zichtbaar is of wat precies?

Dat klopt. De order die alles in de weg zat, is nu verwijderd.  

Alle bestellingen die daarna gedaan zijn(althans geprobeerd te bestellen) zijn ook gecanceld. Dit gebeurde automatisch omdat ze niet verder kwamen in het proces.

Je kunt nu overwegen om een nieuwe bestelling te doen. Die zou nu netjes in het systeem moeten aankomen en doorlopen. 

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Je bent geweldig en ik houd je op de hoogte 🤞

Kan je je eigen reactie als beste antwoord markeren?

laten we nog even de kat uit de boom kijken, @Zeelandenaar .  Geef me een seintje als je de orderbevestiging (met klantnummer) hebt? Ik wil dit blijven volgen. 

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Net een bestelling via pricewise gedaan en ze gevraagd of ze deze met voorrang willen doorzetten, je hoort van me!

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

Wow dat ging snel!

Normaal doet pricewise er 2 dagen over om de bestelling door te sturen maar na een uitleg van de problemen hebben ze het direct voor mij doorgezet, ik heb een bevestiging met klantnummer, een mail met verdere informatie en een mail van mijn huidige provider dat telefonie wordt overgenomen 🤗🤗🤗

Ik zal de klantnummer in mijn profiel updaten. Hartelijk dank nogmaals!

Ik kijk mee. Dit is een order waar sowieso een monteur bij moet. Ik vermoed dat jij een linkje krijgt om deze zelf in te plannen. Laat je weten hoe dit verloopt?

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin_ 

In de mail met extra informatie staat al een afspraak ingepland voor 2 juni tussen 15:00 en 17:00 met de optie om hem te verzetten.

Ik zou sowieso willen verzetten naar 3 juni in de ochtend maar als ik op de link klik dan krijg ik er heeft zich een fout opgetreden..

Reputatie 4
Badge +2

Opgelost, ik kan het wijzigen

 

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Erwin_ 

Daar ben ik nog een keer 🙂

Ik heb nu internet 200 en vast bellen, activatie op 2 juni en monteurs afspraak 3 juni in de ochtend.

Tijdens het bestellen of telefonisch is echter nooit aangegeven dat de prijs voor internet 200 €1,45 omhoog gaat per 1 juli maar wel was daarbij dan vermeld dat ik de hogere kosten pas betaal na de 6 maanden actieperiode.

Dan komt er nog een inflatiecorrectie bij per 1 oktober. Ik vindt het jammer dat er niks is gecommuniceerd over die €1,45 verhoging en zou daarvoor wel een vergoeding willen zien.

Bijvoorbeeld de eenmalige kosten a 25 euro.

Met al die ellende hiervoor kan ik wel wat voor je betekenen. Maar ik wil eerst graag zien dat je diensten hebt.

Laat je mij weten zodra je verbinding succesvol is opgeleverd?

Reputatie 4
Badge +2

Zal ik doen.

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Erwin_ 

Vandaag kwam om kwart voor 11 de monteur, alles aangesloten en het werkte gelukkig meteen met uitstekende snelheden.

Ik hoor graag wat je voor me kan betekenen na alle voorgaande ellende.

Ik zie alleen mijn abonnement nog niet terug in mijnKPN, ik zie daar staan niet beschikbaar (gegevens van het abonnement). Ik had de email met de uitgevoerde werkzaamheden kort na het bezoek al ontvangen.

De order is administratief nog niet gereed. Ik ga morgenavond kijken of dit proces goed is doorgelopen. Ik kom er op terug!

Reputatie 4
Badge +2

Dan wachten we dat af 👍