Beantwoord

Mail over terugsturen apparatuur

  • 18 June 2021
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi 

ik ontvang net een mail over herinnering terugsturen van jullie apparatuur (thuisabbo is opgezegd). Er staat in dat jullie de modem niet hebben ontvangen en de tv ontvanger wel terwijl alles in dezelfde doos van jullie is verzonden dus dit lijkt me stug. Kan ik deze mail nu negeren ? Klantnummer is (...)

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 22 June 2021, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1

??

Reputatie 5
Badge +4

??

Ik zou even bellen met de klantenservice op 0800-0402. 

Heb je sneller contact. 

Reputatie 7
Badge +15

@CindyS999 Welkom op het forum. 

Ik heb het even voor je nagekeken en melding gemaakt dat de apparatuur retour is. 

Je kunt deze en eventuele toekomstige communicatie hierover verder als niet verzonden beschouwen. 

Reputatie 1

Je bent geweldig bedankt