Beantwoord

Marantz 1609

  • 19 February 2019
  • 6 reacties
  • 219 keer bekeken

Ben al heel de ochtend bezig wi-fi op mijn marantz 1609 te krijgen maar mijn receiver herkent hem niet zowel handmatig als automatisch geen resultaat.
icon

Beste antwoord door daan.daniels 25 February 2019, 13:48

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @daan.daniels ,
2x een topic openen met dezelfde vraag is niet zinvol, geeft verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen.
Om een antwoord te geven op je vraag probeer de volgende instellingen eens:
wijzig in je modem bij de 2.4Ghz-band eens de volgende instellingen:
B/G/N i.p.v. G/N of N
Geef binnen je modem de 5Ghz- en de 2.4Ghz-band verschillende namen.
Gebruik een wachtwoord zonder vreemde leestekens zoals bijvoorbeeld !@#$%^&*() etc.
Gebruik voor de wachtwoordinstelling WPA/WPA2 i.p.v. alleen WPA2
Niet alle apparaten kunnen met de nieuwste technieken overweg.
Met een of meer van bovenstaande wijzigingen moet de Marantz overweg kunnen.
Succes.☺️
Zou je ook een vergissing kunnen maken, dacht dat ik hem niet had verstuurt.
Zou je ook een vergissing kunnen maken, dacht dat ik hem niet had verstuurt.
Die reactie begrijp ik helaas niet.
Reputatie 7
Badge +28
Ik denk dat Daan bedoelt dat hij per ongeluk twee topics heeft aangemaakt. Ik heb het dubbele topic weggehaald, laten we hier verder gaan :)

@daan.daniels : Ik begrijp uit het andere topic dat je de Experia Box V9 gebruikt. Het gedeelte over 5Ghz hierboven is dan niet van toepassing, maar misschien helpen de andere stappen wel!

Geeft de Marantz ook een bepaalde foutmelding als het mislukt om verbinding te maken? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer nog toevoegen aan je profiel? Dan controleer ik of er iets in de WiFi instellingen van de Experia Box is te zien dat dit probleem kan verklaren.
Reputatie 7
Badge +28
@daan.daniels: Is het probleem al opgelost? Als ik dit voor je kan nakijken wil ik je vragen je profiel nog even aan te vullen.
Het probleem is opgelost, dankjewel allemaal.

Reageer