Beantwoord

Marktplaats app werkt niet met KPN WiFi?

• 22 januari 2020
  • 12 reacties
  • 127 keer bekeken

Sinds gisteren werkte mn Marktplaats app niet meer via mijn wifi, alleen via 4G. Volgens klantenservice MP hadden ze meerdere klachten dat MP ineens niet zou werken met de Kpn wifi. Bekend?

icon

Beste antwoord door Bart_Z 27 januari 2020, 15:18

Op welk toestel gebruik je MP? Heeft deze sinds kort een update gehad? Werkt het sinds die update ook niet meer?

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hoi @1949 Erik, welkom hier op het Forum. 

Ineens werkt de Marktplaats app dus niet meer via de WiFi. Als je deze uitschakelt werkt deze nog wel als een zonnetje. Dat is wel apart. Er zouden dus meer meldingen zijn. Ik heb het aan onze kant nog niet eerder gehoord, dus het is mij nog niet bekend. Is dit sinds een update van de app of dergelijke? Wanneer is het exact ontstaan? Werkt het via de browser nog wel? 

Ik heb de router opnieuw opgestart, maar het werkt alleen op 4G.

Heb de oorzaak nog niet gevonden. Verder werkt alles via Widi.

Wifi dus

Krijg je een specifieke melding als je opstart via Wifi?

Nee geen melding, als ik mn wifi uitschakel kan ik marktplaats openen. Helpdesk van MP wees de KPN router aan als de zondaar. FB werkt wel op wifi trouwens.

En https://www.marktplaats.nl/ dat geeft via wifi geen problemen ?

Reputatie 5
Badge +8

Op welk toestel gebruik je MP? Heeft deze sinds kort een update gehad? Werkt het sinds die update ook niet meer?

Reputatie 5
Badge +8

Werkt MP inmiddels weer? Ik heb namelijk geen reactie van je ontvangen. 

Ja het werkt weer. Thanx

Reputatie 5
Badge +8

Dat is mooi. :) Bedankt voor de terugkoppeling. 

Zonder dat ik er iets aan heb veranderd, geen telefoon updates gehad, maar alles werkt weer naar behoren. Bedankt voor t meedenken.!👍

Reputatie 5
Badge +8

Dat scheelt weer. Fijn. Goed weekend gewenst. :)

Reageer