Vraag

Maximaal 8Mbps mogelijk

• 9 november 2016
  • 5 reacties
  • 203 keer bekeken

Ik wil overstappen naar de KPN maar ik zit met 1 probleem. Ik kan niet meer krijgen dan 8 Mb/s maar misschien wat meer snelheid met ADSL2+. Oorzaak is dat ik te ver weg woon van de centrale kast. Volgens een aantal KPN monteurs kan ik met adsl2+ wat meer snelheid krijgen en heb ik op dit moment niets aan VDSL of andere verbindingen. Volgens mij is er een compleet dossier bekend bij de KPN. Ik wil alleen maar internet. Maar ik wil geen 35 euro betalen voor 8Mb/s. Dus is mijn vraag is er bij de KPN nog een andere mogelijkheid?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes Kanniet

Admin: Titel aangevuld ivm vindbaarheid

5 reacties

Reputatie 7
Badge +31
De enige aansluitmogelijkheden zijn koper of glas. Die laatste is bij jouw niet aanwezig en koper is superweinig. Met deze waarden, zelfs met ietsje meer, zou ik niet eens overwegen om naar KPN of een andere aanbieder via koper te gaan. Zou dan lekker bij de kabel blijven. Ziggo is helemaal niet zo slecht hoor. Alleen hun manier van zaken doen is natuurlijk vreselijk...

Je kunt via Fourstack zien wat KPN (en dus ook de anderen via koperdraad) op jouw adres maximaal kunnen leveren, zowel ADSL2+ als VDSL2. Onder de 15 Mb/s zou ik nog eens heroverwegen. Onderaan de Fourstackpagina kun je zien of er eventuele updates op je adres aankomen.

Internet 20/2 kost, na de introductieperiode, inderdaad € 35. Ik vind dat nogal wat voor de haalbare snelheid...
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @kanniet, welkom! Peter geeft eigenlijk alle informatie al. Op Fourstack staan de opties voor jou. 8 Mbp/s is inderdaad zeer beperkt. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @kanniet dus ga ik ervan uit dat alle vragen zijn beantwoord. Anders hoor ik het graag.
De enige aansluitmogelijkheden zijn koper of glas. Die laatste is bij jouw niet aanwezig en koper is superweinig. Met deze waarden, zelfs met ietsje meer, zou ik niet eens overwegen om naar KPN of een andere aanbieder via koper te gaan. Zou dan lekker bij de kabel blijven. Ziggo is helemaal niet zo slecht hoor. Alleen hun manier van zaken doen is natuurlijk vreselijk...

Je kunt via Fourstack zien wat KPN (en dus ook de anderen via koperdraad) op jouw adres maximaal kunnen leveren, zowel ADSL2+ als VDSL2. Onder de 15 Mb/s zou ik nog eens heroverwegen. Onderaan de Fourstackpagina kun je zien of er eventuele updates op je adres aankomen.

Internet 20/2 kost, na de introductieperiode, inderdaad € 35. Ik vind dat nogal wat voor de haalbare snelheid...
Reputatie 7
Badge +18
Ik ben ook wel benieuwd naar de uitslag van Fourstack. En ik hoop voor u dat er een geplande upgrade eraan zit te komen.

Reageer