Beantwoord

Maximale Internet Snelheid Arnhem

• 13 augustus 2013
  • 9 reacties
  • 4101 keer bekeken

Hallo,

Enkele jaren geleden hebben wij gekozen voor het Alles in 1 Standaard pakket, echter werd aangeraden het instap pakket te nemen omdat de snelheid van 40mbit/s niet haalbaar zou zijn, nou is natuurlijk mijn vraag; welke snelheid is er op dit moment wel haalbaar? Het lieft zouden we het premium pakket met 80mbit/s nemen, misschien is de snelheid verhoogt door de vernieuwde technologie van VDSL?

icon

Beste antwoord door Liesbeth_ 14 augustus 2013, 10:36

Mijn excuses, ik heb je beginpost niet goed begrepen en ging ervan uit dat het bekend is dat 'Standaard' beschikbaar is.

Op dit moment heb je het 'Instap' abonnement, je kan upgraden naar 'Standaard'. Aan de hand van de meting op je adres zul je rond de 30 tot 38mb uitkomen qua snelheid.

Mijn excuses mocht dit niet duidelijk zijn geweest. De Premium optie (vanaf 40mb) is echter niet beschikbaar. 

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen Maarten,

Ik kan aan de hand van je postcode en huisnummer kijken wat er mogelijk is op je adres. Wil je deze in een privébericht sturen? Graag ontvang ik ook je klantnaam.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Verstuurd, ben benieuwd naar het antwoord.

Reputatie 4
Badge +1
Dankjewel Maarten,

De verbinding die je hebt is VDSL, er is op dit moment geen mogelijkheid om de verbinding verder te versnellen.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Nou als 8mbit/s echt het snelste is dat jullie kunnen leveren zal ik aan het einde van mijn contract zsm naar de concurrent gaan. Deze snelheid werdt al veel aangeboden in 2002-2005, ik hoop niet dat het in sommige stukken van nederland zo erg is dat kpn in dat tijdperk is blijven hangen. Bij de meeste concurrenten is er nieteens lager dan 40mbit te krijgen!

Reputatie 4
Badge +1
Mijn excuses, ik heb je beginpost niet goed begrepen en ging ervan uit dat het bekend is dat 'Standaard' beschikbaar is.

Op dit moment heb je het 'Instap' abonnement, je kan upgraden naar 'Standaard'. Aan de hand van de meting op je adres zul je rond de 30 tot 38mb uitkomen qua snelheid.

Mijn excuses mocht dit niet duidelijk zijn geweest. De Premium optie (vanaf 40mb) is echter niet beschikbaar. 

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Kijk dat is al beter, ik zal het overwegen. Is deze geschatte snelheid nog enige garantie voor mij? Dat ik niet straks met een nieuw jaarcontract zit en ik maar 18mbit/s haal?

Trouwens als ik dan van het instap naar het standaard pakket ga, kan ik dan interactieve tv op 2 tvs kijken, en krijg ik de 2e tv ontvanger?

mvg

Reputatie 4
Badge +1
De snelheid die nu binnenkomt op de Experia Boxis 33mb, het kan dat hier nog enige winst in te halen is, door bijvoorbeeld de bekabeling door te lopen. Ik weet niet hoe het momenteel is aangesloten? De meest ideale manier van aansluiten is: ISRA (hoofdaansluiting KPN) > Ronde kabel (50 tot 80cm) > Experia Box. De winst die hier te behalen is, ligt aan de huidige manier van aansluiten. Dit kan 1mb zijn, dit kan ook 10mb zijn.

Voor ITV wordt er een 4mb gereserveerd, deze gaat dan af van de snelheid. Op dit moment zou dat betekenen dat je met een 1 ITV een internetsnelheid van 29mb zal halen. Bij 2 ITV zal dit zakken naar 25mb. 

Op dit moment wordt de 'extra' snelheid gebruik voor ITV en merk je dus geen vertraging in je 8mb verbinding. 

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Hallo,

kunt u me in een privebericht vertellen tot wanneer mijn contract loopt.

mvg

Reputatie 4
Badge +1
Als je in MijnKPN kijkt kan je daar de contractsduur terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Reageer