Beantwoord

Maximale snelheid overeenkomst lager dan mogelijke snelheid adres

  • 16 June 2019
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

Heb gisteren abbo afgesloten glasvezel internet 200/200. In overeenkomst staat te verwachten maximale snelheid 5/50. Terwijl de kpn adres test max 500/500 aangeeft. Is dit voor kpn een juridische reden omlaag gezet of komt de snelheid daadwerkelijk niet boven de 5/50 en betaal ik extra voor niets? Graag wil ik dit bevestigd hebben in een nieuwe overeenkomst anders ben ik geneigd te annuleren.
icon

Beste antwoord door Bart_ 17 June 2019, 20:17

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @RJW225 Dat is een flink verschil en ik kan het eigenlijk niet goed plaatsen. Met glasvezel ga je een stabiele en snelle verbinding krijgen, waar 200/200 heel gebruikelijk bij is. De te verwachten snelheid die jij leest (5/50) lijkt me bij glasvezel vrij ongebruikelijk. Ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ok, ik heb de gegevens aangepast. Heb ik mss het verkeerde abbo afgesloten, dus geen glasvezel? Ik kan dit nergens terug lezen in de orderbevestiging. Alleen dat ik basis internet heb met uitbreiding naar 200/200. Graag even bevestigen.
Reputatie 7
Badge +20
Dank je, @RJW225 Ik heb alles voor me en ik denk dat ik het begrijp. Je hebt inderdaad gekozen voor het Basis-pakket en daar hoort die snelheid van 50/5 bij. Daarom staat het ook genoemd. Je hebt echter ook het extra snelheidspakket van 200/200 gekozen en dat is ook wat je gaat krijgen.
Ok, maar krijg ik nu wel of geen glasvezel. Dat is de vraag?
Reputatie 7
Badge +20
Ok, maar krijg ik nu wel of geen glasvezel. Dat is de vraag?
Ja! Dat krijg je.
Ok dank

Reageer