Vraag

MB's kwijt door storing

  • 13 May 2020
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Ey dankzij die storing van jullie ben ik door mijn mb ineens heen terwijl k op 50% zat ik verwacht me mb terug ik hoor graag heeeel snel van jullie met jullie waardeloze hulp gedoe

 

Admin: scheldwoorden verwijderd i.v.m. huisregels


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

** storing?

 

Admin: scheldwoord verwijderd 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Pimsp, op dit moment beantwoorden wij vragen die op 8 mei binnengekomen zijn. Jij krijgt een inhoudelijke reactie wanneer jouw topic aan de beurt is, mits jij je taalgebruik per direct aanpast. Wij dulden hier op het forum geen gescheld en al helemaal niet met ziektes waar mensen hun dierbaren aan verliezen. 

En dan vanaf dag één gezijk met jullie ik probeer jullie te bereiken ma schiet ook nie op dus als jullie fatsoenlijk voor je klanten kennen zorgen dan was dr geen probleem geweest maar ik ga geen 70 euro de maand bekant betalen voor iets wat zowa nooit werkt maar je hebt me probleem wel begrepen 

Ik ben wel gewoon mijn mbs kwijt na die storing van jullie weet niet of jullie dat vaker doen zo maar volgensmij hoort Da nie en heb T anders geprobeerd ma Da werkt ook nie 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Pimsp, is de storing inmiddels verholpen? Kan ik nog iets voor je betekenen? Vul dan vooral je forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Dan kijk ik met je mee. 

U weet wat mijn probleem is en is nog niet verholpen ik zal meer invullen maar ik hoop toch echt dat er beter gewerkt word aan dit soort dingen 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad dat je bundel al op is, heel vervelend! Ik zie echter ook dat je elke maand amper genoeg aan je bundel hebt. Daarnaast zie ik dat er nog iemand in jouw huishouden is met een 06-nummer bij KPN klopt dat? Je kunt vragen of jouw mobiele nummer ook aangemeld kan worden voor KPN Compleet. Dit is gratis en kan diegene regelen via MijnKPN. Jij krijgt dan, onder andere, dubbele mb's. Ik denk dat je daar heel erg mee geholpen gaat zijn! Voor nu heb ik je een coulancebundel van 5 GB toegekend. Ook dit is gratis. Ik hoop dat je hier de aankomende dagen genoeg aan hebt tot de nieuwe bundel ingaat.