Beantwoord

Prepaid simkaart in SOS horloge

  • 11 January 2020
  • 10 reacties
  • 609 keer bekeken

Ik wil graag spreken met een “echte” medewerker. Ik word alle kanten opgestuurd via de telefoon , chat etc maar mijn vraag is nog steeds niet beantwoord en krijg advies en voorstellen die nergens op slaan.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 15 January 2020, 20:04

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Lous28 

 

Dat kan op dit forum reageert een moderator meestal binnen 48 uur, het is wel gebruikelijk dat je wel je vraag of probleem hier stelt.

Badge +19

Hallo @Lous28 , je kan hier je vraag stellen als je wil. Hierop kunnen de forumleden dan op reageren. Een “echte” medewerker van KPN reageert ook. Doorgaans binnen 48 uur. 

Reputatie 7

Wat is jouw vraag dan?

Als je die hier stelt dan ben ik er van overtuigd dat je een antwoord zult krijgen waar je echt iets aan hebt.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Lous28, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet fijn om geen antwoord te krijgen op jouw vraag via collega's van de chat. Wij zijn er om je verder te helpen, maar dan hoor ik wel graag waar we jou mee kunnen helpen en wat dus jouw vraag of probleem is! Zou je dat nog kunnen verwoorden in een berichtje? :slight_smile:

Mijn dochter heeft een SOS horloge met een Simkaart.

vraag 1:Nu wil ik deze kunnen opladen zonder dat ik de simkaart uit het horloge hoef te halen. 

 

Vraag 2: Hoe kom ik erachter of de SIM kaart met of zonder internetbundel is. Kan ik dit ergens controleren?

 

Dank alvast groet, Marlous 

Reputatie 7
Badge +11

Ik zie nog geen reacties op je vraag, misschien handig om het merk van het horloge te vermelden?

Ik kan je niet verder helpen,heb hier geen verstand van, hopelijk kan iemand op dit forum je verder helpen.

@Tycha wel antwoord op vraag 2?

Reputatie 7
Badge +11

Zat er al een simkaart in toen je hem kocht?

Of heb je er zelf een simkaart in gedaan?

Welk merk is het horloge?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Lous, welkom op het forum. 

Het handigste is om de de simkaart tijdelijk in een telefoon te plaatsen, je moet namelijk een sms kunnen ontvangen met een code. Dan kun je het aanmelden in Mijn KPN aan een nieuw of bestaand account. Daarna kun je daar zien wat er actief is en ook tegoed toevoegen. Een andere manier om op te waarderen is via deze pagina. 

Reputatie 7
Badge +21

@Lous28, ik zie dat mijn collega al antwoord heeft gegeven! Op opladen / opwaarderen kan inderdaad op andere manieren, daar hoef je de simkaart er niet voor uit te halen. Het aanmelden voor MijnKPN of de KPN Prepaid app hoef je maar één keer te doen (dus het simkaartje eruit halen is eenmalig in dit geval). 

Heb je hier nog meer vragen over? Dan weet je ons te vinden!

Reageer