Medewerkers callcenter die onervaren zijn

  • 11 February 2021
  • 2 reacties
  • 236 keer bekeken

Na een maand van ik weet niet hoeveel medewerkers van KPN call center te hebben gesproken. Ik kan de namen allemaal noemen. Verschillende gesprekken zelfs op genomen Omdat bij de eerste gesprekken beloften worden gedaan en dan  niet nagekomen worden En ook niet in de computer worden vast gelegd. 
Eindelijk iemand getroffen die doortastend handeld en het gelijk regeld. Had gelijk gekund Dit had zoveel frustratie en zeer slechte reclame kunnen voorkomen. Plus jullie eigen kosten. Dom bezig zo. 
Er word bij KPN zoveel geld aan reclame uitgegeven, dat kan beter aan gemotiveerd personeel worden uitgegeven. Mondreclame is nog altijd de beste. Als trouwe klant van eerst Telfort en nu KPN mag onze mening wel eens serieus genomen worden. We wisselen niet steeds van provider, wat je misschien beter wel kunt doen. 
We betalen altijd netjes onze rekeningen, en dan zit je is met een probleem en dan word je zo …… behandeld. 
3 maal naar een manager gevraagd, die krijg je niet te spreken. Dan maar op deze manier. 
Hopelijk dat er dan is naar gekeken word. 
Voor veel van de medewerkers geld 
Ze horen wel maar luisteren niet. Door ze dit te leren kan er veel gedoe voorkomen worden. 


 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Waarover gaat het eigenlijk 

Reputatie 7

Hallo @MaJoCr, welkom bij ons op het forum. Je hebt meerdere keren gebeld met ons nummer begrijp ik, maar wat je wilde was daarbij nog niet gelukt. Net als jimny is het me alleen niet duidelijk waar het precies over gaat. Waarvoor had je de hulp van de klantenservice nodig, kan je het toelichten?