Media converter aansluiten door monteur

  • 13 May 2020
  • 16 reacties
  • 1417 keer bekeken

Ook al een paar keer in contact geweest met klantenservice vraag dan om een monteur voor de media conventer aan te sluiten is mij verteld dat dat moest door een monteur snappen eerst niet waar je het over hebt en later word doodleuk vertelt dat je het zelf moet doen ga ook voor de 500 glasvezel 


Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.


16 reacties

Reputatie 7

... en later word doodleuk vertelt dat je het zelf moet doen ...

Wie heeft je dat dan gezegd?

De medewerkster van kpn klantenservice ook overleg gehad met een meerdere

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dennish600. Welkom op het KPN Forum. Onze monteurs worden op dit moment (i.v.m. corona) alleen maar ingezet bij dringende zaken. Ik zal voor jou uitzoeken of we hiervoor een monteur kunnen/mogen aansturen. Het klopt dat we op dit moment klanten een NT toesturen zodat ze het zelf kunnen installeren, daarna kan je op afstand hulp krijgen van een expert, op afspraak. Zou je jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor jou uitzoeken of ik een afspraak kan inplannen met één van onze experts. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt aangevuld?

Hartelijk dank voor voor je reactie aansluiten zal geen probleem worden maar dan heb ik wel de nt nodig geloof de 3100 vraag mij aleen dan af of ik dan de maximale snelheid haal of de standaard mvg Dennis Hoekstra ******

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik heb zelfde probleem ze weten niet eens wat nt kastje of converter is,meteen mijn abonnement geannuleerd,volgens mij klantenservice mensen zijn geen techneuten,jammer...

Je kan ook heel makkelijk de NTU ( of FTU ) zelf plaatsen, als die in je kpn pakket zit.
https://youtu.be/5ohI43TBGX0

1: Zorg ervoor dat er geen stof en vuil er in kan vallen, als je de bescherming er af haalt voor dat je de NTU gaat plaatsen. ( Er zit boven een knop om de bescherming er af te halen. )

2: haal het dopje uit de NTU ( als je dat niet doet, druk je alles kapot. )

3: kijk goed welke positie die ik aangeef om de NTU te plaatsen
( vanaf daar er opduwen en dan naar beneden schuiven tot het vast klikt )
LET OP: als het mis gaat zijn de kosten voor jou
( laat het de monteur doen als je de gok niet wilt wagen )

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb dit zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder voor jou uitzoeken en nemen contact met jou op om dit verder te regelen. Laat je mij weten hoe het afloopt? Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dennish600. Kan je inmiddels al gebruik maken van onze diensten?

Nee nog steeds niks mijn vrouw is van de week wel gebeld door kpn die zei glasvezel hadden aleen hebben we geen nt of mediaconventor dus erg vreemd het gaat om de 3100 toen net nogmaals geprobeerd bij de klantenservice die met een vaag verhaal kwam dat ze ze niet konden leveren dus snap er egt helemaal niks meer van het schijnt dat aleen de monteur zo ding bij zich heeft 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb het voor jou nagekeken. In jouw dossier staat dat er inderdaad vanuit KPN telefonisch contact is opgenomen op 22 mei en dat er in dat gesprek is aangegeven dat alles is aangesloten en werkt. Ook staat er in jouw dossier dat er geen monteur nodig is. Als ik jouw bericht hierboven lees is dat niet het geval. Komt dit verhaal jou bekend voor?

Tog maar nog even nagevraagd bij  mijn vrouw die stond er ook al van te kijken want die heeft nooit gezegd het einige dat het kastje waar de mediaconventor overheen moet dat die aangesloten is maar u kent er niks aan doen ben bang dat ik mijn diensten van kpn maar ga opzeggen omdat ik er nu al een half jaar mee bezig ben hoe moeilijk ken het zijn mvg Dennis 

Reputatie 7

Kan je eens een foto plaatsen van jouw glasvezel aansluitpunt en de apparatuur die je van KPN hebt ontvangen?

Dat is het probleem heb niks om aan te sluiten aleen een modem

Reputatie 7

En waar is de foto?

Update het probleem heb ik zelf opgelost dat wil zeggen ik heb mijn abonnement opgezegd dank je wel voor het meedenken dank je wel

Reputatie 7
Badge +21

Update het probleem heb ik zelf opgelost dat wil zeggen ik heb mijn abonnement opgezegd dank je wel voor het meedenken dank je wel

 @Dennish600 Wat jammer dat we het probleem niet hebben kunnen verhelpen en dat je uiteindelijk het abonnement hebt opgezegd.:disappointed_relieved:

Reageer