Beantwoord

Meer betalen voor dezelfde diensten???

Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 7
... maar klanten benaderen die gewoon te veel betalen is blijkbaar te veel gevraagd...Welke klanten betalen dan te veel, volgens KPN zijn er juist klanten die te weinig betalen en dat zijn de klanten met de "oude" Alles-in-1 pakketten. Misschien kan je je herinneren dat je per 1 juli €3,50 per maand meer bent gaan betalen en dat terwijl voor andere pakketten de prijs met €2,50 verhoogd werd. Die €1,- extra was om de kosten voor Spotify te verhogen waardoor het voordeel geen €3,99 meer is, maar nog maar €2,99. Ik denk dat we de komende jaren een dergelijke extra verhoging voor de Alles-in-1 pakketten nog wel eens terug zullen zien komen.
Reputatie 3
Badge
De klanten waar jij het in je post over hebt kunnen blijkbaar eenvoudig besparen op hun diensten bij KPN en zelfs meer krijgen voor minder geld. Ergo; die betalen te veel.
Voor het overige ben ik het met je eens. De oude pakketten zullen vermoedelijk binnen afzienbare tijd zodanig duur worden gemaakt dat overstappen in feite afgedwongen wordt. En zo komt de gewenste prijsverhoging voor iedereen dan toch tot stand...
De enige oplossing is als iedereen gewoon eens per 24 maanden gaat overstappen op een aanbieding van de concurrent. Dan gaan de inkomsten per klant behoorlijk omlaag vanwege de lokaanbiedingenen bovendien moeten KPN, Ziggo etc. uiteindelijk dan veel te vaak hun apparatuur gaan vervangen (want elke keer een nieuwe) en worden ze wellicht gedwongen eens iets voor hun vaste klanten te gaan doen...
Reputatie 4
Badge +2
Dat zelfde als @Gitaarprofeet aangeeft heb ik ook ondervonden!

Begrijp nog steeds niet hoe KPN het woord gratis probeerd te verdraaien?

https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/gratis#.W4WW6nNcKdM

Het zelfde had ik met een aanvraag van een snelheidsverhoging, "zolang het abonnement loopt 2.50 euro korting"
Nou ik kan jullie zeggen dat ik die korting nog steeds niet terug heb. 🤔
Reputatie 7
De enige oplossing is als iedereen gewoon eens per 24 maanden gaat overstappen op een aanbieding van de concurrent.Ik heb de laatste prijsverhoging van €3,50 juist aangepakt om eens stevig te bezuinigen. Zo heb ik mijn 500/500Mbps teruggezet van naar 100/100Mbps zodat ik gebruik kon maken van de "gratis" snelheidsverhoging van 100/100Mbps naar 200/200Mbps. Besparing: €8,- per maand.
Daarnaast heb ik een 500MB mobiel Internet bundel gekocht voor min €4,99 per maand.
Zie: https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/bespaar-2-50-of-4-99-per-maand-als-je-niet-kpn-compleet-bent-457289
Totaal besparing: €12,99 en zo kan ik weer een paar jaartjes prijsverhogingen aan. 😉
Reputatie 7
Het zelfde had ik met een aanvraag van een snelheidsverhoging, "zolang het abonnement loopt 2.50 euro korting"
Nou ik kan jullie zeggen dat ik die korting nog steeds niet terug heb. 🤔
Maar heb je die 100/100Mbps snelheidsverhoging dan nog wel?

Reageer