Beantwoord

Meerdere Externe IP Adressen en Meedere Vragen

• 26 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 868 keer bekeken

Ik heb momenteel paar servers draaien en ik zou deze in de toekomst graag willen dat ik deze ook extern kan verbinden. Mijn vraag was of het mogelijk is om meerdere externe ip adressen aan te schaffen of misschien zakelijk internet moet pakken (als dat daarmee lukt).

En ik heb ook te maken met klanten die verbinden met het netwerk en ben op zoek naar een oplossing waar ik alle verbonden apparaten overzichtelijk kan zien (of zelf dat ik 2 verschillende netwerken heb bijv. eentje voor het bedrijf zelf en 1tje gast netwerk die helemaal apparaat staat van de andere netwerk). is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Alex_P 27 oktober 2018, 18:58

Hi Enes, dan kom ik al snel uit op een zakelijke aansluiting. Meerdere adressen is daar mogelijk. Zie ook dit topic, wel van een tijdje geleden. Mijn advies is om even te bellen met de zakelijke kant of daar een topic starten. Het nummer is overigens 0800 0403.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hi Enes, dan kom ik al snel uit op een zakelijke aansluiting. Meerdere adressen is daar mogelijk. Zie ook dit topic, wel van een tijdje geleden. Mijn advies is om even te bellen met de zakelijke kant of daar een topic starten. Het nummer is overigens 0800 0403.

Reageer