Beantwoord

Meerdere keren per dag wegvallend internet

  • 14 October 2021
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

We hebben continu meerdere keren per dag wegvallende internet dus ook tv. Duurt elke keer 20sec. Tot 2minuten. Ook is er al eens spontaan een kpn monteur geweest die het probleem zelf al tegenkwam door een klacht hier in de buurt. Maar tot op heden is er nog niks verbeterd. Het begint nu best heel erg vervelend te worden. Graag zsm verhelpen. 

Gr. Roy

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 14 October 2021, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @RoyJ., dat is wel super irritant natuurlijk :slight_frown:

Wat gebeurt er precies met je Experia Box op het moment dat alles uitvalt? Branden er dan bepaalde lampjes niet of in een andere kleur dan normaal? En als je een glasvezelaansluiting hebt, wat doen dan op zo'n moment de lampjes op het glasvezelkastje? Zou je het glasvezelkastje ook eens minimaal 2 minuten van de stroom willen halen?

Als je daar niks mee opschiet, lijkt het me raadzaam dat jouw verbinding eens goed doorgemeten wordt zodat er gekeken kan worden waar dit precies door veroorzaakt wordt. De makkelijkste en snelste manier om hier mee verder geholpen te worden is even bellen met onze gratis klantenservice via 0800 - 0402.

Uiteraard kunnen we je ook via deze weg verder helpen, echter kan het dan telkens een poosje duren voordat je een reactie ontvangt. Als dit wel je voorkeur heeft, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

De monteur heeft het probleem een aantal weken geleden geconstateerd.  En hij zij ik hoeft het niet te melden, want ik ben er mee bezig. Tot op heden geen verbetering. Ik hoop dat kpn dit snel oplost. En Nee ik voel me niet geroepen om de klantenservice te bellen. Ik verwacht gewoon dat de monteur het oplost. Ik ben al jaren klant. Maar we kunnen nog niet 1 programma op tv kijken of hij loopt al weer vast. Ik hoop dat je deze trouwe klant kunt behouden door het op te lossen. De standaard dingen zoals de reset van de modem hebben we natuurlijk allemaal al geprobeerd.

Hopelijk snel opgelost.

 

 

 

Reputatie 1
Badge

Is het op alle apparatuur die je in huis hebt Roy?
Ik heb een vergelijkbaar iets gehad  maar dan bij die andere club, begint met Z.
Monteur ook geweest alles gechecked.
Uiteindelijk bleek het aan mijn laptop te liggen.

Dus misschien even systematisch de apparatuur uitsluiten kan het ook oplossen.

Succes.

Gr Erwin

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, als een monteur een paar weken geleden aan heeft gegeven dat hij er mee bezig is, ben ik toch wel erg benieuwd wat er op de achtergrond allemaal loopt bij jouw aansluiting @RoyJ.!

Ik kijk dan ook graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?