Beantwoord

Melding Experia Box V10A niet geschikt voor FON

  • 11 January 2019
  • 8 reacties
  • 451 keer bekeken

Badge
Bij mij staat er ook "modem niet geschikt" Heb ook een v10 modem
klantnummer: (...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: afgesplitsten een eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 January 2019, 09:48

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je de Experia Box V10 hebt, dan zou FON gewoon moeten werken. De issues zijn met de V10A, hier is FON nog niet beschikbaar op. Omdat je jouw klantnummer al had doorgegeven, heb ik meteen even gekeken en ik zie dat het om de V10A gaat in jouw geval. Hier werkt FON helaas nog niet op. Er wordt wel aan gewerkt om dit op korte termijn toe te voegen. Wanneer precies is helaas nog niet bekend.
Badge
Duidelijk. Bedankt voor je bericht!
ja de 10 a is geen verbetering .slechte wifi de oude 9 ging tot 15 mtr om het huis de 10a maar 10 mtr ,en ook geen fon meer . moet nu alles bekabelen met extra wifi versterkers terwijl de oude gewoon draadloos kon met wps zit ook op de 10a niet
Hallo demetra - jouw statement over WPS op de v10a is niet juist.
WPS kan wel gebruikt worden op de v10a.
Ga via de Experia web page naar WLAN, daar kun je WPS aanvinken en op start drukken.

Voor de KPN forum topic beheerder heb ik zelf wel een vraag.....
We zijn nu enkele maanden verder dan de oorspronkelijke posting van dit topic.
Waarom is KPN Fon nog steeds niet te activeren en gebruiken door klanten met een Experia Box v10a ?
Wanneer komt dit wel beschikbaar ?
Reputatie 7
Badge +21
@vsop01, het staat op het verlanglijstje maar het is helaas nog niet bekend wanneer het aan de beurt is. Zodra we hier meer over weten laat ik het weten! 😉
Reputatie 7
En het ergste is dat de zomervakantie weer bijna voor de deur staat en dat FON het dan waarschijnlijk nog steeds niet zal doen voor de abonnees met een V10A. 😖
Wel erg vreemd ik heb sinds een week KPN en snap dan ergens iets niet, zijn er zoveel verschillende modems in omloop? Ging ervan uit dat men de nieuwste modem krijgt bij nieuw abonnement. Of geven ze modems uit die eigenlijk nog niet gereed zijn voor alle functies.
wij hebben ook de V10a gekregen, dan ga je ervan uit dat je toch de beste versie hebt 🤷‍♀️
Wel erg vreemd ik heb sinds een week KPN en snap dan ergens iets niet, zijn er zoveel verschillende modems in omloop? Ging ervan uit dat men de nieuwste modem krijgt bij nieuw abonnement. Of geven ze modems uit die eigenlijk nog niet gereed zijn voor alle functies.
wij hebben ook de V10a gekregen, dan ga je ervan uit dat je toch de beste versie hebt 🤷‍♀️

Hallo @Visslech , je hebt wèl het nieuwste modem, maar het is niet de beste, dat is, in mijn optiek optiek, nog steeds de Experia V10, zonder a dus.
De V10 en de V10a worden uitgegeven aan de hand van het soort abonnement dat men heeft.

Reageer