Beantwoord

Met laptop inloggen op wifi lukt niet, KPN Box 12, Wifi 6 al uitgezet

  • 3 September 2020
  • 4 reacties
  • 378 keer bekeken

Sinds vandaag KPN Internet. Laptops konden het wifi netwerk niet vinden. Uit andere discussies op forum geleerd om in modem wifi 6 uit te schakelen (dank).

Echter, nu vindt de laptop wel ons wifi netwerk, maar het verbinden lukt niet. Bij paswoord invoeren geeft ie aan kan geen verbinding maken met dit netwerk.

Help. Morgen weer thuiswerken. Laptop nodig!


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door ThuisjeBoompjeBeestje 14 September 2020, 12:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BorisO, welkom op het forum!
Ervaar je dit probleem nog steeds? Kom je met andere apparaten wél op wifi?
Ik kijk graag even mee in de je Experiabox.  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

@BorisO ik heb niets meer van je gehoord, heb je in de tussentijd nog een oplossing kunnen vinden?

Badge

Voor de nieuwe standaard kun je op je laptop wel een nieuwe driver vinden voor de netwerkkaart van je laptop. Dit verhielp bij mij alle problemen die ik had met de Xperiabox 12 die de nieuw wifi standaard ondersteund.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!