Beantwoord

mifi router kopen in een kpn xl shop

• 14 juli 2018
  • 7 reacties
  • 954 keer bekeken

ik wil een mifi router kopen in een kpn xl winkel. Ik wil voor dat ik een afspraak maak wel van te voren weten of ze die daar ook verkopen en kunnen instellen voor gebruik in Europa met een simkaart van kpn voor europa gebruik. Hoe kom ik aan die informatie bij kpn 0800 nr kunnen ze me dat niet vertellen of willen het en kunnen ook geen contact maken met een xl shop zeggen ze. Wie o wie weet raad hoe ik kan achterhalen of ze mifi routers verkopen en dat ook gebruiksklaar willen maken.
icon

Beste antwoord door Erik_ 21 juli 2018, 16:55

Hey Livasz, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie. Peter geeft al een goede tip, je kunt ook je telefoon gebruiken als hotspot. Maar als je liever een mifi router wilt gebruiken dan kan dit ook zeker. We verkopen deze alleen niet zelf. Je zou dit dan ook bij een electronicazaak moeten halen. Je kunt vervolgens een simkaart van ons daar insteken. Dat kan dan prepaid zijn, maar ook een abonnement voor mobiel internet (verkrijgbaar als jaar- en maandcontract).
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
misschien heb je er wat aan
je kunt gewoon je telefoon als hotspot laten werken
dan heb je een eigen wifi netwerk zodat je met andere apparaten in kunt loggen via 3g / 4g netwerk
ik gebruik dit soms om de laptop van internet te voorzien buiten huis waar geen wifi is
Reputatie 7
Badge +27
Hey Livasz, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie. Peter geeft al een goede tip, je kunt ook je telefoon gebruiken als hotspot. Maar als je liever een mifi router wilt gebruiken dan kan dit ook zeker. We verkopen deze alleen niet zelf. Je zou dit dan ook bij een electronicazaak moeten halen. Je kunt vervolgens een simkaart van ons daar insteken. Dat kan dan prepaid zijn, maar ook een abonnement voor mobiel internet (verkrijgbaar als jaar- en maandcontract).
Halo Erik.
Nog een vraag kunnen en willen jullie die dan ook gebruiksklaar maken met de goede instellingen? Als jullie dat niet doen wie.o wie dam wel?
Aanvulling op mijn vorige vraag. Kunnen jullie een mifi router zo instellen dat de router in europa te gebruiken is met een simkaart van KPN. De tip van Peter kende ik al alleen als ik daar een simkaart voor internet in doe kan ik niet meer mee bellen dus vandaar dat ik kies voor een mifi router
in de kpn xlshop is wel een dongel te koop (huawei e 3531) maar dat is dan maar voor 1 laptop en niet voor 5 andere toestellen.. Dus mijn vraag blijft kunnen ze in een xl shop een miffi router zo instellen dat de router geschikt is om met een kpn sim in europa te kunnen i ntrnetten
Reputatie 7
Badge +28
Hoi livasz, de XL winkel kan niet helpen met het instellen van apparatuur dat niet door ons wordt geleverd. Ik ga ervan uit dat het plug & play is, je stopt de simkaart er in en het werkt. Als dat niet het geval is kun je hier altijd een topic openen, er zijn genoeg klanten met ervaring met andere 4G apparatuur. Je hoeft niets speciaals in te stellen om in Europa te kunnen internetten. Hou er wel rekening mee dat het bereik in het buitenland niet altijd even goed is als in Nederland.
Reputatie 5
Badge +9
ik gaf al aan dat je je mobiel kan gebruiken als hotspot om zo 3g/4g via wifi op andere apparaten kunt gebruiken
even gekeken naar de mifi routers die kosten nog al wat
waarom wil je per se een mifi router ?
als je je eigen modiel niet wil gebruiken kun je ook wel een oude pakken meeste telefoons kun je wel als hotspot in stellen
sim kaart er in instellen als hotspot wifi naam en wachtwoord instellen en klaar
is maar een tip

Reageer