Beantwoord

Mifi TP-link7350 geen internet op Samsung S20 wel op laptop

  • 24 June 2022
  • 7 reacties
  • 103 keer bekeken

Sinds 2 maanden kan ik via de Mifi TP-link 7350 niet meer verbinden met internet met mijn Samsung S20 telefoon. Ik krijg wel verbinding met de 4G modem maar kan niet het internet op. Als ik met mijn laptop verbinding maak met de 4G modem kan ik wel het internet op. Ik heb vele instellingen in mijn telefoon nagekeken en kan met mijn wifi thuisnetwerk probleemloos verbinding maken. heeft iemand een idee hoe dit kan? Ik heb een zakelijk unlimited data abonnement van KPN.

icon

Beste antwoord door GeSp 27 June 2022, 17:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Jafet 

 

Je zou de procedure kunnen volgen zoals in onderstaande link staat beschreven en kijken of dat het probleem verhelpt.

https://www.getdroidtips.com/galaxy-s20-with-no-internet-available-error-when-using-wifi/

 

Hoi GeSp,

 

Dank voor je reactie ik zal beginnen met de netwerkinstellingen te resetten. Mijn laptop en ook mij ipad kunnen wel via de modem het internet op. Ik laat het je weten.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Jafet 

 

Is het nog gelukt?

Nee  helaas niet. Het lukt ook niet mijn Samsung S20 fe in de recovery modus te zetten. Andere Samsung en Android telefoons kunnen ook geen verbinding krijgen met het internet via de modem, en bij iphones lukt dit wel. Ik wil mijn telefoon niet terug zetten naar fabrieksinstelling. Dan moet ik een backup maken.

Reputatie 7
Badge +18

Jammer.

Het probleem is dus bij alle Android telefoons begrijp ik, dan heeft het terugzetten naar fabrieksinstelling ook niet echt zin lijkt mij.

Dat zou ik dan met een oud toestel proberen waar toch niets meer op staat.

Is er iets gewijzigd 2 maanden geleden?

Je zou het ook eens kunnen vragen op het KPN zakelijk forum: https://zakelijkforum.kpn.com/

Hoi GeSp,

Misschien dat na de laatste update iets gebeurt is dat daardoor geen internet verbinding gemaakt kan worden. Begin mei jl. Kon ik nog via de modem op internet komen.

Ik zal eens op kpn zakelijk forum gaan informeren. Dank voor de tip.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Jafet, goed om te zien dat @GeSp al toegesneld is en je van goede tips voorzien heeft. Gek dat internet alleen niet werkt op jouw Samsung S20. Wat je ook nog kan doen is even informeren bij Samsung, aangezien dat de fabrikant van je toestel is. Mogelijk hebben zij ook tips of een oplossing voor je. Ik hoop dat je er snel uit bent, via hen of via ons Zakelijke Forum.