Beantwoord

Migratie oxxio naar kpn niet bepaald vlekkeloos. Nu weekend zonder diensten.

  • 20 November 2021
  • 10 reacties
  • 114 keer bekeken

We zouden niets merken van de migratie van Oxxio naar KPN..

Ik dacht dat de migratie allang gebeurt was. 05-10 een mail gehad dat een dag later alles officieel zou verlopen via KPN. 
19-11 vrijdagavond ineens geen dsl verbinding meer. Wat geprobeerd zonder oplossing. zaterdagochtend was via de kpn app te zien dat op 19-11 het KPN abonnement gestart was. Stappenplan doorlopen zonder resultaat. 
De klantenservice gebeld om 09:00 en na alle stappen te hebben doorlopen was er niets anders mogelijk dan een monteur te laten komen. Deze kan maandagochtend pas komen tussen 08:00 en 10:00. 
Gevraagd om een oplossing zoals bijv. 4G onbeperkt, helaas geen kpn mobiel abonnement dus dit was niet mogelijk. Klacht indienen was niet mogelijk zei de operator want dit gebeurt wel eens met migreren... 

KPN bedankt voor de geweldige timing om vrijdagavond de boel om te gooien zonder dat het werkt waardoor we nu heel het weekend zonder tv en internet zitten. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 November 2021, 21:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

heeft u een v10?dan kan het helpen om 10 seconden herstel+reset in te drukken tot alle lampjes uitgaan.

heeft u een v10A? dan kan het helpen om reset+de knop aan de zijkant 10 seconden in te drukken.

Misschien is dit de oplossing.

Dankje Martijn,

zojuist geprobeerd, helaas heeft dit geen effect. 
 

Dankje Martijn,

zojuist geprobeerd, helaas heeft dit geen effect. 
 

dan zal je toch helaas die monteur moeten afwachten...

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Mijk Da's geen fijne start bij ons. Wat jammer dat dit zo gelopen is. Heeft de monteur nu wel alles werkend kunnen krijgen voor jullie? 

Het vreemde is dat het zondagochtend ineens allemaal werkte. 
Dus wat nou de reden is geweest?

Het is net alsof de migratie zondagochtend pas daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. 
Maar goed het werkt weer gelukkig, helaas wel door alle mobiele MB’s heen. 

Fijn dat het werkt. In plaats van MBs verspelen had je ook een leuk bordspel kunnen doen. :wink:

Vorige topic al gesloten. ↑

Helaas was het dus niet in orde want nadat het op een zondag plotseling weer werkte was het een dag later alweer offline.

Zo een paar dagen doorgesukkeld en zelfs nog een keer de monteur afbesteld omdat ik dacht dat het in orde was, zijn we nu anderhalve week verder en nog steeds niets.

Gisteren een monteur over de vloer gehad die dacht dat het gefixt was, helaas luisterde hij maar half want als je soms een paar uur service hebt betekent dat niet dat jij het gerepareerd hebt!

De TV werkte overigens niet, dus hij belde met KPN en daar kwamen we erachter dat we nog niet omgezet waren in Zsmart wat dat ook mag betekenen...

Hij was de deur net uit en de verbinding viel weer weg…

Momenteel ligt mijn dossier sinds gisteren bij spoed en herstel, maar nu 13:00 nog niets gehoord en klantenservice kan niets meer betekenen voor ons..

Al een aantal dagpassen genomen met mn mobiel abonnement, zakelijke telefoon die ver over de MB's gaat en dan hebben we het nog niet over al het ongemak van een gezin en thuiswerken/school.

 

Hoe kan het nou zo zijn dat alles werkte via Oxxio, er een migratie naar KPN plaatsvind zonder dat er iets verandert aan de Set-up en niemand weet hoe de ontstane probemen op te lossen zijn??

Het spijt me KPN, maar ik had echt meer verwacht van jullie.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

 

Vorige topic al gesloten. ↑

Ik zie daar niks geslotens aan. Kan gewoon nog op gereageerd. Is alleen antwoord aangevinkt. That's all.

Maar uitermate vervelend dat het (weer) niet werkt zeg.

 

klantenservice kan niets meer betekenen voor ons..

mijn dossier sinds gisteren bij spoed en herstel

Het klopt dat KS via 0800-0402 dan niks meer kan betekenen. Als het goed is heb je nu een contactmogelijkheid met die afdeling.

De beste oplossing lijkt mij een écht kpn modem ipv eentje die qua software is aangepast van Oxxio naar KPN (andere vlans onder andere)

*Admin: bericht samengevoegd met topic

Uiteindelijk blijkt dus dat het zoals PeterG zegt hierboven met een nieuwe KPN experiabox zou moeten werken. Morgen kan ik deze omruilen. 

De monteur had er zelfs even een nieuw modem aangehangen, maar omdat die van mij werkte op dat moment moest hij weer meegenomen worden :joy:
Afdeling spoed en herstel duurde 2,5 dag voor ze me belden en de beste man wist meteen de oorzaak en vond het jammer dat ik geen noodpakket gekregen had.. 

Al met al een behoorlijk slechte ervaring en je zou toch denken dat de mannen van de helpdesk wat bekwamer zijn; minstens 5 verschillende gesproken..

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is inderdaad geen goede start geweest, @Mijk Jammer om te lezen dat het zo gelopen is. Hopelijk blijft nu alles goed gaan.