We zouden niets merken van de migratie van Oxxio naar KPN..
Ik dacht dat de migratie allang gebeurt was. 05-10 een mail gehad dat een dag later alles officieel zou verlopen via KPN.
19-11 vrijdagavond ineens geen dsl verbinding meer. Wat geprobeerd zonder oplossing. zaterdagochtend was via de kpn app te zien dat op 19-11 het KPN abonnement gestart was. Stappenplan doorlopen zonder resultaat.
De klantenservice gebeld om 09:00 en na alle stappen te hebben doorlopen was er niets anders mogelijk dan een monteur te laten komen. Deze kan maandagochtend pas komen tussen 08:00 en 10:00.
Gevraagd om een oplossing zoals bijv. 4G onbeperkt, helaas geen kpn mobiel abonnement dus dit was niet mogelijk. Klacht indienen was niet mogelijk zei de operator want dit gebeurt wel eens met migreren...
KPN bedankt voor de geweldige timing om vrijdagavond de boel om te gooien zonder dat het werkt waardoor we nu heel het weekend zonder tv en internet zitten.
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineel