Beantwoord

Mijn adapter V10 is kapot.

  • 8 February 2020
  • 11 reacties
  • 109 keer bekeken

Badge

Mijn adapter v10 I is kapot. Zou ik een nieuwe mogen?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 February 2020, 22:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Charlielalaatje 

 

Zou je vast het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Charlie, welkom op het forum.

Heb je de V10 of de V10 A? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Badge

Profiel ingevuld.

Ga morgen kijken of ik een v10 of v10a heb! 

Het is in ieder geval een zwarte kabel. Heb nu een verkeerde ontvangen. Moet een zwarte kabel zijn. 

Badge

V10A is het

Reputatie 7
Badge +24

Dan heb je waarschijnlijk de adapter van de V10 gekregen. Ik heb nog wel 1 vraag, ik probeer je een adapter te sturen maar ik zie dat je modem wel gewoon online is en verbinding heeft. Zou je dit willen toelichten? 

Badge

Omdat ik die van het 2e kastje gebruik nu. Dus nu doet mn 2e kastje het niet. 

Badge

De modem is het niet he! Het is de stroomkabel van het kastje naar mn tv toe. 

Reputatie 7
Badge +24

Oww, jij bedoelt de teelvisieontvanger. Klein zwart kastje die met een HDMI kabel op de tv is aangesloten? Als ik het goed heb is dit het type VIP 2952, klopt dit? Je kunt dit zien op de onderkant van de ontvanger. 

Badge

Ja dat is hem! 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, dan weten we ook waar dit mis is gegaan. Ik ga op zoek naar een adapter. Ga ervan uit dat dit onderweg is via Post NL, ik krijg hier naar verwachting morgen bericht over. Mocht dat niet gebeuren, dan gaan we de ontvanger in zijn geheel omruilen inclusief adapter. Je hoort van mocht dat het geval zijn. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi C, heb je de adapter inmiddels binnen?Â