Beantwoord

Mijn ervaringen met "Langzaam Internet"

Toon eerste bericht

129 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Bedankt voor de moeite to zo ver @Paul_!

Tot zo ver heb ik geen problemen meer ervaren, ik wil je daarom ook hartelijk bedanken voor de moeite!

Soms gaat het oplossen nogal lastig en zijn er wat verbeterpunten te vinden, maar niemand kan zeggen dat KPN niet haar best doet om de klant een stabiele lijn te bezorgen! 🙂

Van mij mag dit deze casus gesloten worden, als het probleem terug komt trek ik uiteraard aan de bel 😉
Reputatie 7
Badge +24
Hey Sjors! Fijn om te lezen dat het allemaal stabiel werkt. 🙂 Het topic werd op 14 mei gestart, het was een hele reis maar het is dan toch eindelijk gelukt. 😉 En inderdaad, verbeterpunten hebben we zeker gevonden. Ik ga er vanuit dat je aan de bel trekt mocht het terug komen echter hoop ik toch van harte dat het niet nodig gaat zijn.
Reputatie 7
Badge +15
Phew! Hopelijk krijgt niemand van deze post een hartaanval, maar ik wil toch nog even een statusupdate geven:
Ik heb voor de zekerheid nog een allerlaatste test uitgevoerd en ik kan zekerheid zeggen dat het probleem structureel is verholpen! 😄 Bedankt voor de moeite! 😃
Reputatie 7
Badge +24
Ik durfde bijna het topic niet open te klikken. 😉 Maar tof, fijn dat het structureel is opgelost!

Reageer