Beantwoord

Mijn Experia Box is van 2013. Is deze nog goed?

  • 18 January 2021
  • 12 reacties
  • 148 keer bekeken

Wij hebben een experiabox van 2013. We ervaren de laatste tijd, zeker ook met thuiswerken, een zeer wisselende snelheid. Is deze box inmiddels niet verouderd en moet deze worden vervangen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 25 January 2021, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Welk type is het?

Reputatie 7

Hallo @P. Muije, welkom bij ons op het forum. Net als Joep ben ik ook benieuwd welk model Experia Box je precies hebt, zou je dat kunnen vertellen?

Als ik je goed begrijp gaat het ook over je Wifi verbinding. Je kunt de Wifi Manager op onze site doen, die helpt om het Wifi netwerk zo optimaal mogelijk in te stellen en kan aan het einde suggesties geven als dat niet lukt. Als je die nog niet gedaan hebt is dat aan te raden om die te doen.

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @P. Muije, ik neem aan dat dat betekent dat het gelukt is. Als dat niet zo is weet je ons te vinden.

Het is nog niet gelukt. Ik heb gebeld en er zou een nieuwe Experia box worden afgeleverd. Dit is inmiddels al weer een week geleden, dus ik hoop dat die toch wel snel komt.

Reputatie 7
Badge +24

Het is nog niet gelukt. Ik heb gebeld en er zou een nieuwe Experia box worden afgeleverd. Dit is inmiddels al weer een week geleden, dus ik hoop dat die toch wel snel komt.

Misschien kunt u alsnog antwoord geven op de vraag van @Joep1965?

Welk type is het?

 

Experia V8

Reputatie 7
Badge +24

Experia V8

Die word in principe zomaar nog niet omgeruild. Tenzij die aantoonbaar kapot is. Als de medewerker die u aan de telefoon had geen goede motivatie in het systeem ingevoerd heeft, dan heeft de backoffice het gewoon gecanceld denk ik...

Reputatie 7

Waarvoor zou die precies vervangen worden? Dat is me nog niet duidelijk @P. Muije. Bij het vervangen van apparatuur wordt het meestal naar een servicepunt bij je in de buurt gestuurd, waar je het oude model meteen kunt inleveren.

Je kunt naast de vraag jouw forumprofiel ook volledig invullen, dan kan ik er ook een blik op werpen. 

ER zou een nieuwe geleverd worden door een koerier is mij gezegd. Dus daar wacht ik nog op!

Zou een Experia V10 of V12 worden, daar was nog geen duidelijkheid over

Reputatie 7

Bij het omruilen wordt het meestal een V10 of V10a, dus vermoedelijk zal je daarbij een van die modellen krijgen. Als je wilt dat ik meekijk kan dat natuurlijk, dan kan je jouw profiel zoals gevraagd nog volledig invullen en een seintje geven.

Ik heb het profiel ingevuld. Alvast bedankt voor het meekijken!

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @P. Muije, het is goed dat je het ingevuld hebt. Er lijkt iets misgegaan te zijn met de verzending, daardoor heb ik het nu opnieuw voor je gedaan. Ik stuur je een privébericht met de details.