Vraag

Mijn factuur klopt niet, SuperWifi's 2x in rekening gebracht

  • 3 May 2021
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste KPN,

Begin februari heb ik een bestelling geplaatst met Hussel internet 100 Mbit en 2 super wifi's. Dit is keurig geleverd en in rekening gebracht op factuur ***. Nu ontvang ik gisteren factuur ***en daar worden mij voor de tweede keer 2 super wifi's belast. Dat is dus dubbel. Graag zou ik dit gecrediteerd willen hebben.

 

BVD Willem, klant ***

 

Admin: factuurnummers en klantnummer verborgen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @WillemEnschede, welkom! We hebben je gegevens verborgen in je bericht. Het forum is openbaar en daardoor voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom is 't goed om voorzichtig te zijn met je gegevens.

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Ik zie inderdaad dat de 2 SuperWiFi's in rekening gebracht zijn, 1 keer op de factuur van maart en opnieuw op de factuur van mei. Echter zie ik ook twee bestellingen: Eerst heb je op 11 februari een bestelling gedaan met twee SuperWiFi punten erbij. Deze zijn in rekening gebracht op de factuur van maart. Daarna zie ik een bestelling van 15 april, er zijn toen opnieuw 2 SuperWiFi's besteld. Hiervan heb je een bevestiging per e-mail ontvangen. Deze bestelling is berekend op de factuur van mei. Dus voor zover ik kan zien klopt alles, laat het gerust weten als je vragen hebt.

Hoi Alexandra,

Bedankt voor je reactie. Ik heb op 11 februari inderdaad een bestelling geplaatst voor Hussel internet 100 mbit (ik had voorheen een oud abonnement met 50mbit) daarbij heb ik ook de 2 superwifi's besteld. Ik heb daarna geen nieuwe bestelling geplaatst. Daarom denk ik dat er iets dubbel is gegaan. 

Reputatie 7
Badge +19

@WillemEnschede Geen probleem, ik snap dat je het dan navraagt. 

Ik zie dat het tweede setje SuperWiFi's op 15 april besteld zijn. Ik zie hiervan een bestelbevestiging en verzendbevestiging, in de verzendbevestiging zit ook een track en trace link. Als ik die volg, zie ik dat het pakket op 16 april bij jou thuis bezorgd is. Ik stuur je deze informatie allemaal opnieuw toe per e-mail, zodat je ziet wat ik bedoel. Misschien gaat er dan een lampje branden over wat er gebeurd is, ik hoor het graag van je.

Reputatie 7
Badge +19

@WillemEnschede Ik zie dat ik je de bevestiging niet opnieuw toe kan sturen helaas, dus mijn eerdere voorstel gaat niet op. Wel stuur ik je de track en trace link toe in een privébericht, zodat je de levering van het pakket kan zien. Heb je niets ontvangen op 16 april? Is er niet iets alsnog teruggestuurd, bijvoorbeeld? Ik hoor het graag van je, als het niet klopt laat ik het voor je nakijken.

Reputatie 7
Badge +19

@WillemEnschede Ik zie dat je me een privébericht had gestuurd, die heb ik even gemist, excuus. Ik begrijp dat je de bestelling en verzending van de tweede set SuperWiFi niet herkent. Ik heb een melding voor je aangemaakt om het na te kijken en op te lossen. Mijn collega's nemen zo snel mogelijk contact met je op om het verder op te lossen. Dat gebeurt meestal binnen een paar werkdagen. Ik hoor graag hoe het is afgelopen.