Beantwoord

Mijn FON account staat geblokkeerd

  • 23 November 2019
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik zie dat mijn fon geblokkeerd staat, kan hem niet openkrijgen, wat moet ik doen

icon

Beste antwoord door Susan_ 25 November 2019, 09:32

Bekijk origineel

5 reacties

Heeft in het verleden open gestaan, nu geblokkeerd ww etc allemaal doorlopen maar blijft aangeven geblokkeerd

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @alex, bedankt voor jouw bericht!

Wat vreemd dat je opeens geen gebruik meer kan maken van KPN FON. Kan je aangeven of je dit gebruikt via een mobiel abonnement van KPN of omdat je thuis ook internet van KPN hebt? Daarnaast ben ik benieuwd welke melding je krijgt, en op welk moment in het aanmeldproces. 

Zou je tot slot je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kan ik het een en ander controleren in onze systemen.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +28

Zou je misschien kunnen kijken of KPN Fon wel ingeschakeld staat op je eigen modem? Wil je het eens proberen via de servicetool op onze website? Anders zou je in moeten loggen op het modem via de webinterface, door in je browser 192.168.2.254 in te typen en in te loggen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@alex, bedankt voor je privébericht met de gegevens! Ik zie dat FON wel ingeschakeld staat, maar het wordt niet uitgezonden. Zou je jouw Experia Box willen resetten, en indien nodig opnieuw FON willen aanzetten op de box via bovenstaande servicetool?

Reputatie 7
Badge +21

@alex, ik heb helaas geen bericht meer gehad. Is jouw FON probleem inmiddels opgelost? Anders hoor ik het graag :wink:

Reageer