Beantwoord

Mijn homepage werkt niet (meer)

  • 29 December 2019
  • 8 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb zoals ik gewend ben mijn te wijzigen pagina geupload, maar ook via een refresh, krijg ik geen nieuwe inhoud te zien.

Ik heb ook geen foutmelding gehad.

Dit is vervelend, want er zijn ook andere mensen, die de pagina bekijken en die zien, dat er niets is veranderd. Via chat kom ik niet verder. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is ?

icon

Beste antwoord door Fred Bakker 12 January 2020, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey Fred, welkom op het forum! Wellicht is het uploaden niet helemaal goed gegaan. WIl je het nog eens doen, en dan kijken of de nieuwe inhoud wel zichtbaar wordt. Als dat niet helpt, kun je eens beschrijven hoe je dit doet? Wellicht dat we dan kunnen achterhalen wat er mis gaat.

Hieronder kun je zien, dat de betreffende pagina’s op 31 december staan, onder het betreffende hoofdstuk:

De FTP string ziet er als volgt uit, waarmee de verbindeing is gedaan:

***

Dus de pagina is gewijzigd, maar niet te zien.

Ik wens je alvast een rustige en prettige jaarwisseling.

 

Admin: link verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Fred. Maak je gebruik van een apart FTP programma (en zo ja, welke?). De ftp string heb ik even verwijderd omdat daarin je password te achterhalen was  Hij ziet er op zich goed uit. 

Hallo Erik,

Ik gebruik Freefilesync 10.9 en daarvoor Goodsync, maar de licentie was verlopen.

Hopelijk kun je er iets mee.

 

Hartelijke groeten en nog de Beste Wensen voor 2020 !!!

 

Fred Bakker

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Fred. Ik zie dat dit programma eind december een update heeft gehad, wellicht is er op dat moment iets veranderd wat dit veroorzaakt. Zou je het nog eens willen proberen maar dan met specifiek een FTP programma?  Een goede, eveneens open source, optie is FileZilla. 

Hallo Erik_,

Met FileZilla, die ook wel eens gebruik, gaat het wel goed !

Toch vind ik het vreemd, want ik krijg geen foutmelding. Ik krijg wel te zien, dat de datum verschilt, maar als ik hem dwing het betreffende bestand over te zetten wordt dat gewoon gedaan en krijg ik dat ook te zien.

Blijft vreemd, maar je wordt erg bedankt voor de terugkoppeling !

Je mag de call van mij sluiten, want ik ga verder zoeken; mocht je nog een andere synchronisatie programma kennen, houd ik mij aanbevolen ;-)):slight_smile:

Hartellijke groeten

 

Fred Bakker

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het met FileZilla wel gelukt is, Fred!

Kan zijn dat FreeFileSync voor regulier synchroniseren in je eigen netwerk nog goed werkt, en dat het alleen met FTP niet helemaal lekker gaat. Je zou eens op hun forum kunnen kijken of meer mensen dit probleem ervaren. Wellicht is het op te lossen en kun je dan het programma gewoon blijven gebruiken.

Hallo Erik_,

Ik ga zeker op hun forum kijken; bedankt voor de tip en je hulp !

Je mag de call sluiten en ik ga het in de gaten houden. Nog steeds wel een raadsel, dat ik wel

zie dat de datum is veranderd, maar dat het toch niet zichtbaar wordt op mijn pagina.

 

Hartelijke groeten

Fred Bakker