Beantwoord

Mijn husselkorting is nooit verwerkt. Wat nu?

  • 22 October 2021
  • 8 reacties
  • 64 keer bekeken

Mijn hussel korting is nooit verwerkt van 7,50 euro.

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 24 October 2021, 22:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ronaldo 82 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7.50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

Dank u voor de reactie maar hij staat wel aangemeld.. 

Maar de korting wordt niet verwerkt en abbonement  loopt al een maand of 8

Reputatie 7
Badge +28

Ok, vul dan jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator het voor jou nakijken. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ronaldo 82!
Dus de Hussel voordelen staan al aangemeld maar de korting is niet verwerkt? Ik wil graag voor je nakijken hoe dit precies en of ik dit voor je kan corrigeren. Ik zie nog geen gegevens van jou in jouw Forum profiel: wil je deze alsnog invullen?
Graag jouw volledige naam, 06 nummer en klantnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is: deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators!
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan! 

Reputatie 7
Badge +16

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Nee nog niet , alleen nog niet aan toe gekomen. 

Ga proberen morgen in te vullen , alvast bedankt voor uw gedane moeite 

Heb hem ingevuld.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jouw gegevens, @Ronaldo 82! Ik zie de Husselkorting(en) wel verwerkt: je kunt dat nagaan op de maandelijkse factuur en dan op pagina 2 “overzicht per aansluiting”. De Husselkorting staat vermeld als ‘Korting op mobiel’. Check je het zelf ook nog even? Als er nog vragen of onduidelijkheden over zijn, laat het dan weten!