Beantwoord

Mijn KPN app loopt vast bij betalen factuur

  • 28 January 2021
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Goeiedag, 

Na het inloggen op de mijnkpn app, probeer ik een openstaand bedrag te betalen, maar ik kom niet verder dan dit scherm?

Is er iemand die hier meer over weet, want als ik op iets druk, gaat de vraag: "met welke bank wilt u betalen?" ook gelijk weg.

Ik krijg helemaal geen optie om dat te kiezen en als andere optie had ik om kpn te bellen om vervolgens een mail te krijgen met een betaallink erin. Ik wacht al 5+ uur op die mail.

Slechtste service ooit?

Moet ik dadelijk meer gaan betalen, omdat niks werkt aan hun kant. 

Belachelijk toch?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 28 January 2021, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @AntonDK , klopt die melding wèl, heb je inderdaad die factuur open staan?

Dus geen nepper???

 

Ja hij klopt, heb ook echt met kpn gebeld.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AntonDK, welkom hier. 

Het gaat dus niet helemaal lekker met betalen via de app. :( Dat is wel balen en zou niet moeten. Lukt het via de browser wel via Mijn KPN? Anders kan je het ook nog handmatig betalen