Beantwoord

Mijn KPN werkt nog steeds niet?

Heb vorige week contact met een medewerker gehad van KPN die mij verzekerde dat KPN weer snel bereikbaar zou zijn, nu ander halve week later kan men nog steeds niet inloggen?

icon

Beste antwoord door Binne_ 25 maart 2013, 14:50

Beste johnnietetz,

Er zijn hier inderdaad problemen mee. Indien we je kunnen helpen bij het aanpassen van je abonnement hoor ik graag van je.

Zou je dit willen doen door middel van mij een privébericht willen te sturen met daarin de volgende gegevens:

Contractnaam

Postcode

Huisnummer

Laatste 3 cijfers van je rekeningnummer (dit is ter verificatie)

Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens aan de rechter kant op deze gebruiker een privébericht te klikken.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Volgens mij is dit inmiddels een bekend probleem, kijk ook eens in het board "mijnKPN" (onderaan het forum), daar vind je veel meer berichten hierover. 

Reputatie 3
Badge +1
Beste johnnietetz,

Er zijn hier inderdaad problemen mee. Indien we je kunnen helpen bij het aanpassen van je abonnement hoor ik graag van je.

Zou je dit willen doen door middel van mij een privébericht willen te sturen met daarin de volgende gegevens:

Contractnaam

Postcode

Huisnummer

Laatste 3 cijfers van je rekeningnummer (dit is ter verificatie)

Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens aan de rechter kant op deze gebruiker een privébericht te klikken.

Geachte,

het probleem is inmiddels opgelost men kan weer inloggen bij mijn KPN, men moet iets langer wachten dan normaal. Bedankt

Helaas werkt Mijn KPN nog steeds niet, vanaf afgelopen donderdag zijn wij al aan het proberen maar het probleem is nog niet opgelost !!

Probeer het eens via de volgende links:

1.   https://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx

2.   www.kpn.com/inloggen

en kennelijk nog steeds niet. KPN is natuurlijk een oud bedrijf en op hogere leeftijd gaan dingen wat langzamer. Problemen met de website kunnen kennelijk een paar maanden duren.

Reputatie 3
Badge
Misschien zou je willen toelichten wat je krijgt te zien wanneer je probeert in te loggen? En voor welke dienst probeer je te loggen?

Heb alle links geprobeert wat hierboven staat en kan prima inloggen (dit zeker al een aantal weken)

Belangrijkste heb je ook naar de tips in dit topic gekeken?

http://forum.kpn.com/t5/MijnKPN/Wat-kan-je-doen-als-inloggen-op-MijnKPN-niet-lukt/td-p/93592

Ik heb nu ook alle tips en trucs uitgeprobeerd die op het forum worden vermeld en ook op diverse pc's en laptops geprobeerd om toegang te krijgen tot "Mijn KPN".

Helaas zie ik tot op heden nog altijd alleen een leeg wit scherm, zelfs na een half uur wachten verschijnt er nog steeds niets op mijn beeldscherm.

Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n slechte web-site meegemaakt.

Ook diverse browsers geprobeerd, maar niets helpt.

Heeft iemand misschien een tip dat ik iets aan of uit moet vinken of hoe ik kan zien waar de pc mee bezig is ?

Reputatie 5
Badge +11
Beste Sjeffie30,

Heb je ook al geprobeerd om in te loggen via de onderstaande link?

https://www.kpn.com/inloggen

Ik hoor graag van je of dit wel een uitkomst heeft geboden? 

Met vriendelijke groet,

Burhan

De oplossing die bij mij nu uiteindelijk geholpen heeft, is een nieuw account aanmaken en deze koppelen aan mijn klantnummer.

Via de browser van Firefox lukt het nu wel.

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sjeffie,

Bedankt dat je aan ons allen laat weten dat het op deze manier wél is gelukt. Mocht je nog andere vragen hebben, dan beantwoorden we deze graag voor je!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Misschien kun je even naar mijn post kijken onder het kopje "Fraude".

Reageer