Beantwoord

Mijn overstap naar alles in-1 van KPN.

  • 7 mei 2016
  • 42 reacties
  • 2682 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Mijn overstap naar alles in-1 van KPN.
Na mijn positieve ervaringen met KPN heb ik besloten om naast mijn mobiele abbonement een vast abbonement om compleet te worden. Niet omdat ik ontevreden was met mijn huidige provider(Ziggo) maar omdat ik toch n’s iets nieuws wou proberen, zeker gezien de service van KPN mobiel zo veel beter was dat dat van ben(t-mobile).

Vanaf het beging was ik echter pragmatisch gezien ik in het verleden niet bepaald goede ervaringen had met KPN, maarja. Dat was al langer dan 5 jaar geleden, ooit moet je fouten vergeven. Ik moet eerlijk toegeven, hoe eerder ik in het proces zat, hoe beter het ging. De aansluiting op zich was een ramp, die men makkelijk had kunnen voorkomen. Lees en oordeel zelf.

Mijn chat met Maaike
Arme maaike had het genot om op 1 februari een uurtje met mij te mogen praten om mij als “klant” binnen te halen, ik heb er voor gezorgd dat ik in iedergeval ben ingedekt voor het geval dat iets niet helemaal naar wens was, grappig genoeg dacht maaike ook dat ik bij KPN werkte gezien ik bepaalde termen wist( 😛 ). Naja, nadat alles duidelijk was uitgelegd heb ik uiteindelijk besloten om voor alles in een standaard te gaan. Best wel jammer voor haar gezien ik meer inhoudelijke kennis had over het product dan haar(Tja, als je niet weet wat ping-snelheid is... 😉 ). Op dat gebied had ik toch net iets meer verwacht maarja, iedereen moet het vak leren J

Daarnaast had maaike de pech dat ik in het verleden niet echt de beste ervaring had dus tja, ik moest me wel indekken om herhaling te voorkomen J  

Het volgende heb ik maar voor de zekerheid met haar geregeld:
  • Internet snelheid is minimaal 50 mbit.
  • Indien de ping snelheid “langzamer” is dan 60 miliseconden(Tussen het IP adres 8.8.8.8 en mijn huis) zal men zich actief inspannen op verbetering. Ter vergelijking: Dit is voor mij 15ms via ziggo.
  • HBO pakket via compleet
  • Kans bestaat dat de ISRA lijn mist/is afgebroken door de oude bewoner en of dit mogelijk een probleem zou zijn, maaike zei gelukkig dat er een monteur komt die dit allemaal gratis aansluit. :)
  • Ik heb ook een afspraak met de monteur gemaakt gezien ik zelf de isra lijn niet kon vinden.
  • De overstap service om van Ziggo naar KPN te gaan.
Ik probeerde ook nog een aanbieding van het pluspakket (4 maanden 50% korting) binnen te slepen maar dat kon niet meer gezien de order al gemaakt is. Naja, ik ben in ieder geval erg tevreden met de afspraken die gemaakt zijn Helaas kon Maaike mij nog niet aanmelden voor KPN compleet gezien ik de aanvraag ver van tevoren had ingediend, dat is natuurlijk geen probleem – Het is in ieder geval duidelijk dat KPN achter haar product staat. Prima service!  :) 

Een maand voor de aansluiting
Ik heb besloten om mijzelf alvast aan te melden voor KPN compleet, tot mijn verbazing werd dit ook “alvast” goedgekeurd. Ik had verwacht dat men dit pas zou doen wanneer mijn vaste verbinding was aangesloten. KPN blijft je verrassen ;) 

De levering van het installatiepakket.
2 weken van tevoren heb ik gebeld waar het pakket bleef, dit gezien ik mijzelf ruim op tijd had aangemeld. De vriendelijke medewerker van de klantenservice zei dat men dit een week van tevoren deed gezien men anders probeert om eerder het pakket aan te sluiten (En tja, dat gaat niet werken).

7 werkdagen van tevoren heb ik nogmaals gebeld. Dit gezien de website zei dat het pakket minstens 10 werkdagen van tevoren verstuurt zou moeten zijn. Na een tijdje zoeken bleek dat men een nieuw systeem had waardoor mensen die gebruik maakten van de overstapservice het pakket 4 dagen voor de aansluiting zouden moeten ontvangen. Ik zou ook een SMS/E-mail krijgen wanneer het pakket verzonden zou worden – Dit is echter nooit gebeurd.

Het pakket
Ik moet toegeven, het installatiepakket van KPN is een stuk beter dan wat ik destijds van Ziggo had ontvangen, men levert ook een netwerk kabel van de TV die verbazingwekkend genoeg langer is dan 1 meter 😉 Eerder iets van 15 meter. Dit is een positieve verassing. Alleen jammer dat het geen CAT6 is maar CAT5e is goed genoeg voor een TV signaal J

In de gebruiksaanwijzing in het pakket stond dat ik de bevestigingsbrief bij de hand moest hebben, dit had de monteur namelijk nodig voor het activeren van het tv-abonnement. Blijkbaar wordt deze brief pas gegenereerd wanneer de order gereed gemeld wordt. Best wel slordig gezien het toch conflicterende informatie is.

De aansluiting
De monteur is langs gekomen, een vriendelijke jongeman die met plezier het ISRA punt wou zoeken. Het bleek (helaas) dat de oud-eigenaar het ISRA punt volledig naar de maan geholpen had (Dichtgestort, met krantenpapier beschermd en de bekabeling vlak afgeknipt. Gezien de kunde van de oude bewoner die nog wel n’s wat andere rariteiten had was ik niet volledig verbaasd. Ik had ook onze vriendin Maaike gevraagd of dit een probleem was gezien ik het probleem eigenlijk al zag aankomen (Ik herken namelijk een ISRA punt als ik er een zie 😉 het ontbreken hiervan was zeker geen goed teken en het leek mij wel zo netjes om te vragen of dit problemen op zou kunnen leveren, wat in het verkoopverhaal natuurlijk geen probleem was).

Ah fijn, we zitten dus met een kapotte ISRA-lijn zonder werkende aansluiting. De monteur melde mij dat het herstellen mei minstens 200 euro zou kosten, hier ging ik natuurlijk niet mee akkoord en liet de beste man de live chat zien die ik destijds met Maaike had.  De monteur melde mij dat hij een rapport zou maken en dit zou indienen. Daarnaast had hij mij aangeraden om contact op te nemen met de klantenservice.

De livechat conversatie:
Maaike: Welkom! Je chat met Maaike. Wat kan ik voor je doen?
Sjors: Hallo, Ik ben aan het rond kijken of een KPN alles in een abonnement iets voor me is :)
Maaike: Goedemiddag Sjors! Wat leuk te lezen dat je aan het rondkijken bent 🙂 Kan ik je verder helpen?
Sjors: Ik vroeg me af of dit ook voor mij mogelijk is, dit gezien ik geen idee heb waar de isra lijn is(Kan zijn dat de vorige bewoner deze afgebroken heeft...)
Sjors: Ben hier niet bepaald blij mee.
Maaike: Ah oké, of wij iets kunnen leveren kan ik voor je controleren :)
Sjors: Top!
Maaike: Wat zijn je postcode en huisnummer?
Sjors: **** **
Sjors: In Groningen :)
Maaike: Ah, er gaat niets boven Groningen haha :)
Maaike: Op jouw adres kunnen wij maximaal 85 Mb leveren via de koperverbinding. Dat het isra punt bij jou niet te vinden is, hoeft geen probleem te zijn hoor. Je kan een monteur bestellen die de aansluiting voor jou gaan doen.
Sjors: Zijn er ook extra kosten verbonden aan een missende isra lijn?
Sjors: (Op mijn postcode natuurlijk)
Sjors: Hou niet van verassingen :p
Maaike: Volgens onze gegevens ligt er wel een kabel naar jouw huis, het aansluiten van de lijn kost jouw niets. Dit doet de monteur gratis, de monteur zelf is ook gratis.
Maaike: Nee, dat begrijp ik :-)
Sjors: Top! Bedankt voor de informatie! :)
Maaike: Graag gedaan hoor! Kan ik je nog ergens anders bij helpen? Weet je al welk pakket je wil gaan aanvragen?
Sjors: alles in een standaard, ik denk zelf aan een ingangsdatum van mei/april. Ver van te voren zodat ik zeker weet dat het goed gaat :)
Maaike: Aha, wie is je huidige provider?
Sjors: Ziggo.
Maaike: Ok, dan kan je de aanvraag ook nu al wel doen (mits je Ziggo contract ten einde is), wij zorgen er namelijk voor dat wij Ziggo pas voor jou opzeggen als KPN aangesloten is.
Maaike: Zo kom je niet zonder verbinding te zitten.
Sjors: Als er mogelijk problemen zijn kan ik het een tijdje naast elkaar laten draaien, is verder geen probleem.
Sjors: Mijn contract stopt in mei(Beging mei), april is ook een optie op problemen te voorkomen(Ik heb de apparatuur in huis om een dubbele verbinding te testen 🙂 )
Sjors: Heb niet altijd even goede ervaringen gehad met KPN, maar dat is weer 5 jaar terug :)
Maaike: Gelukkig is er in 5 jaar heel veel veranderd 🙂  Als je bij ons een aanvraag voor een nieuw abonnement doet, dan kunnen wij de opzegging bij Ziggo doen. In 1e instantie sturen wij een bericht naar Ziggo dat ze het abonnement met een termijn van 3 maanden in de toekomst (3 maanden na start van KPN) moeten opzeggen. Zodra onze monteur alles aangesloten heeft en de KPN verbinding werkt, sturen wij een 2e bericht naar Ziggo en halen we de opzegdatum naar voren en wordt het abonnement alsnog gestopt.
Sjors: Top!
Maaike: Zo ben jij gegarandeerd dat je nooit zonder komt te zitten, ook niet bij onvoorziene problemen.
Sjors: Dat is een fijn idee :)

(De rest laat ik weg gezien hier technisch word)

Van kastje naar de muur
Allereerst had ik per advies contact opgenomen via de live chat (Hopelijk kreeg ik hetzelfde persoon aan de lijn). De live chat rade mij na 46 minuten zonder enige voortgang aan om telefonisch contact op te nemen met de telefonische klantenservice waar ik nogmaals het verhaal kwijt moest. De telefonische klantenservice zou mij doorverbinden uiteindelijk doorverbinden met de technische dienst tot opeens het systeem de volgende tekst vermelde “Wij kunnen u momenteel niet te woord staan, de verbinding wordt nu verbroken”. Dit is zeker jammer gezien ik expliciet gevraagd had om warm doorverbonden te worden.

Dus tja, ik belde opnieuw en kwam bij een vriendelijke jongedame uit die gelijk mijn frustratie hoorde en het verder wou op pakken. Zij beloofde om een terugbel afspraak te maken.

Later die avond belde iemand van de monteur planning mij op en vroeg wat ik verder nog van plan was, ik zei dat ik op hun aan het wachten was in verband met vervolgstappen. Uiteraard kende de beste dame de geschiedenis nog niet dus vroeg ze mij om zelf een nieuwe aansluiting aan te vragen (Uiteraard voor mijn rekening). Dus ik heb nogmaals de live chat geciteerd. Vervolgens ben ik (eindelijk voor het eerst) warm doorverbonden met de klantenservice die verder niks kan toezeggen gezien dit niet kan zonder permissie van een manager. Er is afgesproken dat ik een offerte ga aanvragen bij de firma Volkerswessels en vervolgens ga bellen met de klantenservice om te kijken of men het überhaupt wilt vergoeden. Aan de andere kant begint het een principekwestie te worden gezien men genoeg tijd heeft gehad om een andere mening te vormen en terug te krabbelen. Hiervoor is het toch een beetje te laat.

Conclusie
  • Verkopers verkopen dingen die KPN niet wilt na komen
  • De klant moet zelf actief acties ondernemen waarvan KPN beloofd heeft dat ze dit zelf gaan uitvoeren.
  • De klant moet zelf voor kosten opdraaien terwijl dit anders is toegezegd.
  • De processen van KPN(Intern) zijn niet duidelijk voor eigen medewerkers.
  • Er bestaat conflicterende informatie rondom het leveren van het installatiepakket.
  • Eigen medewerkers zijn overduidelijk “bang” om hun eigen handen te branden aan de beloftes die anderen namens de organisatie gemaakt hebben.
  • Verkopers verkopen blijkbaar alles zonder dat ze het waar kunnen maken… Tot mijn ontevredenheid.
  • Je beloftes van KPN niet kan vertrouwen, je kan er tevens ook niet op bouwen dat men uit zichzelf hun best gaat doen om fouten die gemaakt zijn te corrigeren.
Op dit moment ben ik bang dat het internet van mijn oude provider er binnenkort uit vliegt… Maarja, we zullen zien. Ik hoop dat KPN uiteindelijk toch hun beloftes gaat waarmaken maar op dit punt heb ik er geen vertrouwen in dat men dit zal doen. Mijn vertrouwen is ook minder gezien ik alles ruim van tevoren heb aangekaart. Je kan toch verwachten dat alles dat in februari is aangegeven geen probleem mag zijn wanneer het mei is? Daarnaast kan je ook verwachten dat de monteur de situatie intern zou escaleren op het moment dat hij te weten is gekomen dat er toezeggingen gedaan zijn die men blijkbaar niet persoonlijk mag honoreren. Ik vind het al helemaal van de gekken dat ik zelf een offerte moet aanvragen bij een 3de partij terwijl KPN geloofd heeft dat de monteur alles netjes zou regelen. Kom op zeg…
icon

Beste antwoord door SjorsK 30 mei 2016, 15:24

iTV ingesteld: Werkt

Internet: Werkt

Monteur gevraagd of er mogelijk kosten zijn: Dit is voor mij niet van toepassing.

Oftewel! Het probleem is eindelijk verholpen! 🙂 Ik wil iedereen bedanken voor de moeite! :)

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Lullig dat Maaike dat kritieke alsmede kapitale en ook ISRA punt mist.

Dit gaat Sjors fors ping-ping kosten:S

Declareren bij de vorige bewonert voorzover nog in leven na verdere expierementen?

Reputatie 7
Badge +15
Aan gedacht maar geen optie, de beste man zit in de schuldsanering. Daarnaast heeft maaike (Namens KPN) een toezegging gedaan die achteraf niet wilt nakomen, dus links of rechtsom zou ik het waarschijnlijk via KPN kunnen terugkrijgen maar het is jammer dat het zo moeilijk gaat.

Als ik de afspraken telefonisch gemaakt had was ik helemaal de klos, voor mij is het ook een princiepe kwestie, als je iets belooft moet je het ook nakomen en niet achteraf gaan terugkrabbelen als het toch iets tegenvalt.

Reputatie 7
Badge +23
Goedemorgen Sjors! Wat een verhaal dit. Ik ben blij dat je je verhaal zo duidelijk hebt beschreven en om eerlijk te zijn word ik er niet heel blij van. Dat hebben we denk ik gemeen 😉.

Laat ik ermee beginnen; we gaan het oplossen! Hierna hoop ik dat ik je een tevreden klant mag noemen, ook op het gebied van alles-in-1. Ik zie dat je al aardig wat berichten op het forum hebt geplaatst, maar zie geen gegevens (opgeslagen) in ons systeem. Beantwoord je mijn privébericht hiervoor? Dan helpen mijn collega's en ik je verder 🙂.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Cindy,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je privebericht beantwoord :)

Alvast bedankt voor de moeite :)

Reputatie 7
Badge +15
Een kleine update vanaf mijn klant.

Ik heb goed contact gehad met en we gaan zeker de juiste kant op. Het is ook geruststellend dat de opzegging van mijn oude provider "voorlopig" on-hold is gezet 🙂  

Kijk, dat is op zich weer een zorg minder :) 

Reputatie 7
Badge +23
Wat een leuk bericht, 😃. Zoals afgsproken mail je me de offerte die je ontvangt voor het is/ra punt en gooi ik die hier in de groep. Gelukkig ben je gewoon bereikbaar met je Ziggo aansluiting, wel zo prettig 🙂. We hebben contact. 

Reputatie 7
Badge +15
Ik heb zojuist maar voor de zekerheid contact gehad met de Firma volkers wessels. Dit gezien ze niet binnen de beloofde werkdag contact met mij hebben opgenomen(Was afgelopen woensdag aangevraagd). Blijkbaar had ik het verkeerde formulier op hun website ingevuld voor het zuiden van het land(Helaas was dit niet duidelijk aangegeven). Dus ik heb de aanvraag opnieuw moeten indienen. Dit heeft in totaal 3 telefoontjes gekost voordat het was ingediend.

Eigenlijk koste het 5 telefoontjes, dit gezien het systeem van volkers wessels om een of andere reden alles en iedereen doorverbind met de afdeling glasvezel als men bezet is.

Wat een gedoe zeg.

Fun fact: Er gaat blijkbaar automatisch ook een aanvraag richting ziggo.

Reputatie 7
Badge +15
Ik dacht al dat de chaos compleet was, maar dit slaat echt alles. Op zich wel grappig gezien KPN al eerder een storingsmonteur wou langs sturen, terwijl de planning mij adviseerde om een verzoek in te dienen bij volkerswessels.

Ik moet toegeven, het kastje-naar-de-muur proces wordt langzaam maarzeker ronduit amateuristisch. Ik zou er graag iets mooiers van willen maken maar dat gaat wel erg lastig.

De mensen hebben allemaal goede intenties, begrijp mij niet verkeerd maar dit kan toch echt niet?

Ik moest er ook 6x achteraan bellen om deze mail te krijgen(De andere 5 keren kwam ik blij de afdeling glasvezel terecht).

Wat nu? Het lijkt mij nu een goed idee dat KPN verder de verantwoordelijkheid op zich gaat nemen om het verder af te handelen.

:Kan je hier naar kijken?

======================

Ik heb gevraagd wat ik verder moet doen en de onderstaande mail heb ik van vwtelecom gekregen:

Naar aanleiding van uw aanvraag op mijnaansluiting.nl voor bovenstaand adres heb ik in de netwerkadministratie van KPN geconstateerd dat er een aansluiting aanwezig moet zijn op bovenstaand adres. Bovendien staat er een actieve dienst op deze kabel geschakeld.

Als u problemen heeft de randapparatuur aan te sluiten op een verouderd/vernield/verdwenen isra-punt, dan dient u dat aan te geven bij uw provider. De provider moet ervoor zorgen dat u uw randapparatuur op het isra punt kunt aansluiten en zal eventueel het isra-punt komen vernieuwen.
In onderstaande link leest u meer over de leveringsplicht van uw provider en hoe u onder uw abonnement uit kunt komen wanneer een provider zich niet aan deze leveringsplicht houdt. Wilt u een klacht indienen, dan kunt u terecht bij de OPTA op 070 7222 000.

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

Hoewel dit niet tot onze dagelijkse werkzaamheden behoort, kunnen wij het IS/RA-punt ook voor u vernieuwen. We zien dit als een heraansluiting en daar zijn heraansluitingskosten aan verbonden. Graag hoor ik van u of ik mijn collega in de regio moet aansturen een offerte te laten opmaken. Deze offerte zal ik u per e-mail toesturen. De opdracht gaat pas daadwerkelijk van start, zodra u de offerte ondertekend geretourneerd hebt.Tevens dient u er rekening mee te houden dat tussen aanvraag en de uitvoeringsweek een verwerkingstijd van 6 weken zit.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Wilt u reageren op deze email? Gebruik dan bij voorkeur de reply-/antwoordknop van uw emailprogramma. Zodoende kunnen wij uw reactie administratief sneller verwerken en u daardoor sneller van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,
****

Centraal Intake Team
VolkerWessels Telecom Infratechniek
T (088) 186 0164
E aansluitbox@vwtelecom.com
I www.volkerwesselstelecom.com

Reputatie 7
Badge +15
Ik ben vanmorgen gebeld door een geheim nummer en kon net niet op tijd de telefoon op pakken. Was dat toevallig een telefoontje van KPN? :)

Reputatie 7
Badge +15
Ik ben net gebeld door een medewerker van KPN(Ik had geen terugbel afspraak voor vandaag). Men heeft mij gevraagd wat de voortgang is.

Men heeft besloten om intern te overleggen en zijn aan het kijken of ze een specialist kunnen inzetten. Men belt mij eind deze week/beging volgende week terug :)

Kijk, er is weer vooruitgang! :) 

Reputatie 7
Badge +23
Sjors, ik heb gisteren onbedoeld je bericht gemist 😳.

Wat goed om te lezen dat er voortgang is. We hadden het er vanmiddag tijdens ons overleg binnen het team over wat te doen, maar er zit schot in! Houd je me op de hoogte? Ik lees je bericht pas dinsdag weer, want ik ben een paar dagen vrij.
Reputatie 7
Badge +15
Bedankt voor je bericht Cindy - Geen zorgen, kan gebeuren. Ik zat zelf ook in de "help?!?!?" mode :) 

Ik hou jullie op de hoogte 🙂  

Reputatie 7
Badge +15
Zojuist heeft iemand van KPN mij gebeld om te vragen hoe het ging met de factuur(Ik wist niet dat er drie lijntjes zijn aangeslingert, toch iets te veel van het goede...). Ik heb hem vriendelijk bedankt voor de moeite gezien er al een actie uit staat en ik al contact heb via het forum 🙂  

Ik laat men niet onnodig dubbel werk verichten, dat levert alleen maar verwarring op. :) 

Reputatie 7
Badge +15
Hopla. Afspraak gemaakt met de monteursplanning die iemand gaat inschakelen om het te repareren(Hopelijk 😛 )

Afspraak met de monteur
Datum: 25 mei 2016
Begintijd: tussen 13:00 en 15:00 uur
Reputatie 7
Badge +15
Het team van KPN dat aangeslingert is door volkerswessels telecom om het isra punt te herstellen heeft mij gebeld, we hebben besloten om verder niks te doen gezien er al een andere opdracht in het systeem staat(Dubbel werk niet niet handig 🙂 ).

Men zegt ook dat dit soort meldingen structureel op deze manier doorgestuurd worden, mogelijk een verbeterpuntje voor de interne processen?

Ik moet wel zeggen, iedereen bij KPN heeft de beste bedoelingen en iedereen probeert mij goed te helpen, des te verder we komen, des te beter het gaat :)

Bedankt voor je hulp tot zo ver Cindy.

Reputatie 7
Badge +15
Ik heb een goed en slecht nieuwtje

Het goede nieuws is: Mijn TV werkt prima

Het slechte nieuws is: Mijn internet is sinds 03:50 uur 's nachts afgesloten. Ik werk momenteel met cindy aan een noodoplossing.

Gelukkig heb ik wat data bespaard op mijn mobiele bundel waardoor ik het nog eventjes vol kan houden :)

Reputatie 7
Badge +23
Oei, dat was niet de bedoeling! De oplossing komt je kant op. In je inbox vind je meer informatie hierover.
Reputatie 7
Badge +15
Bedankt voor de tussenoplossing, het wordt gewaardeerd 🙂 Ik heb je privebericht beantwoord.

Reputatie 7
Badge +15
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws! :P

Ziggo TV werkt nog!

Het slechte nieuws is dat alleen Nederland 1, 2 en 3(En uiteraard ziggo sport) werkt. Bedankt voor het noodpakket Cindy, je inschatting qua TV was geweldig :)

In de tussentijd heb ik een "tijdelijke" oplossing geregeld(Via-Via uiteraard). Namelijk: Ziggo wifispots(Er zijn niet zo veel KPN klanten om mij heen met KPN FON, anders had ik FON wel gebruikt via mijn mobiele abbonement.

Nadeel is wel: Wifispots is eeeeeerg traag. Mogen ze toch wat beter doen bij de concurent ;)

Reputatie 7
Badge +15
Ik heb het noodpakket binnen en ik heb niet snel, maar zeker heel stabiel internet! 🙂 Top!

Betreft TV: Digitenne werkt helaas niet, dit gezien ik zelf geen scart aansluiting heb in mijn TV setup(Alleen HDMI). Dus dat is wel een tegenvallertje.

Verder heb ik het geprobeerd met mijn oude decoder(Die ik ooit via ziggo heb gekregen) maar deze ondersteund helaas geen DVB-T. Jammer, volgende keer beter.

Net gebeld of ik het mogelijk kon ruilen met een decoder die HDMI output heeft, helaas kan dat niet :(

Heb ik weer... 😛 Naja, jullie doen in iedergeval jullie best en ik waardeer het gebaar 🙂 Dan maar (best case scenario) een weekje zonder TV.

Mag ik digitenne alvast terug sturen? Ik heb er niet echt veel aan 😞 Indien mogelijk levert ik het af bij een KPN winkel :)

Reputatie 7
Badge +15
Ik ben net even langs de KPN XL winkel in Groningen geweest om digitenne in te leveren, ik heb een goed gesprek gehad met de medewerker(Verder geen afspraken gemaakt) en een heerlijk bakje koffie gehad :)

Reputatie 7
Badge +15
Morgen komt de monteur langs! Ik hoop dat het verder goed gaat.

Verder wil ik Cindy bedanken voor al haar hulp :) 

Reputatie 7
Badge +15
Status update: De monteur heeft een andere monteur van de afdeling "ondergronds" aangestuurd. Deze komt a.s. maandag tussen 10 en 12 langs.

Ik moest tevens akkoord gaan met mogelijke kosten gezien men anders verder niks wou doen, dit heb ik onder protest gedaan gebaseerd op de oorspronkelijke overeenkomst.

Kortom: Het rondje is weer rond. Terug bij het startpunt waar dit verhaal oorspronkelijk begongen is... Deze keer gaan we een andere route bewandeling en ik hoop dat het werkt.

Reputatie 7
Badge +23
Dat hoop ik ook dat het nu met de ondergrondse monteur goed gaat. Soms lukt het een installatiemonteur, daar had ik, net zoals jij, op gehoopt! Mijn excuses dat er nog meer vertraging inzit. Je hebt ook een bericht van me in je inbox
Reputatie 7
Badge +15
Ik dacht zelf dat het een specialist zou zijn. Dit gezien het de eerste installatie monteur niet gelukt was. Naja. Kan gebeuren

Reageer