Beantwoord

Mijn overstap naar alles in-1 van KPN.

• 7 mei 2016
  • 42 reacties
  • 2686 keer bekeken

Toon eerste bericht

42 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Ook ik baal ervan dat het niet goed loopt, weer niet 😞. We hebben contact hierover! 

Reputatie 7
Badge +15
Ik heb er vertrouwen in dat we nu wel op de juiste weg zijn 🙂 Fifty-fifty kans dat het op technisch gebied word opgelost. We zullen zien! :)

Badge +2
Het lijkt erop dat het de goede kant op gaat :D De laatste monteur heeft gehandeld zoals de procedure voorschrijft. Zodra de installatiemonteur de invoerkabel niet kan vinden of moet deze opnieuw worden ingevoerd, dan moet de ondergrondse afdeling worden aangestuurd om dit te herstellen met de bijbehorende kosten (á €300,-) voor de klant. Helaas was de belofte van de KPN medewerkster iets te voorbarig, maar ik ga er vanuit dat dit (met name de kosten voor het herstellen van de invoerkabel) netjes wordt opgelost met de hulp van Cindy :D

p.s. Heeft de vorige bewoner de invoerkabel niet toevallig teruggetrokken uit het aansluitpunt in de muur en ligt deze dan niet "gewoon" in de kruipruimte? :p

Reputatie 7
Badge +15
Was het maar zo, de oud eigenaar had de kabel vlak afgeknipt, vervolgens de boel dichtgestort met gips en het kastje/de kabels van KPN afgedekt met gips, zoiets had de eerste monteur nog nooit mee gemaakt(Kijk! Ben ik tenminste een uniek gevalletje 😛 )

Had ik maar een kruipruimte ;)  ik zit op de 3de etage van een appartementencomplex :)

Ik heb er zelf ook alle vertrouwen in dat het samen met Cindy goed komt 🙂 Eerst maar zorgen dat het internet/TV weer werkt.

Als het vandaag niet werkt ga ik mijn databundel voor de volgende maand uitbreiden, je moet toch wat ;)

Reputatie 7
Badge +15
Ik zit hier netjes te wachten en ze zijn te laat. Ik ga er eens even achteraan bellen :)

Reputatie 7
Badge +15
Men had een tegenvallende klus. Tussen 1 en kwart over 1 komt men nu langs :)

Reputatie 7
Badge +15
De monteur is hier, maar een beetje te laat. Hij heeft de ISRA lijn kunnen vinden en kijkt of hij deze kan verlengen, het ziet er in iedergeval goed uit! :)

Reputatie 7
Badge +15
Een van de twee lijnen(Pair Bonding) kan op dit moment in gebruikt genomen worden, we zijn er bijna 🙂 De monteur gaat kijken of hij de andere lijn kan activeren, waarschijnlijk is deze verkeerd gepatched.

Reputatie 7
Badge +15
Internet werk! :D

Ik ga nu kijken of ik iTV aan de praat kan krijgen :)

Reputatie 7
Badge +15
Speedtestje:

http://www.speedtest.net/my-result/5365070994

Ik heb zojuist twee SMSjes ontvangen van KPN met de iTV login informatie... Deze ga ik eventjes instellen :)

Reputatie 7
Badge +15
iTV ingesteld: Werkt

Internet: Werkt

Monteur gevraagd of er mogelijk kosten zijn: Dit is voor mij niet van toepassing.

Oftewel! Het probleem is eindelijk verholpen! 🙂 Ik wil iedereen bedanken voor de moeite! :)

Reputatie 7
Badge +23
Yessss Sjors 😃. Ik zie nu je bericht! Wat een goed nieuws. Bedankt voor je geduld, want dat heb je zeker gehad! Ik ben ook blij met alle dingen die je hebt aangedragen om te verbeteren. Ik zie zeker kansen 😉. Als je nog meer dingen hebt, kom vooral door 🙂.
Reputatie 7
Badge +15
Blij dat ik kon helpen 🙂 Ik moet eerlijk toe geven dat mijn geduld zo nu en dan op was(Lang leven de frustratie 😉 ). Uiteindelijk ben ik helemaal tevreden :) 

Reputatie 7
Badge +23
Tevreden over je verbinding ? Ik hoop het 😃

Reputatie 7
Badge +15
 Jazeker, ik kan niet klagen over de internetverbinding. Sterker nog, het is gedeeltelijk beter dan verwacht(Ik kan meer over het netwerk pompen dan oorspronkelijk is toegezegd, een netjes concept van underpromise, overdeliver 🙂 ).

Verder heb ik zo nu en dan wat ruzie met de iTV implementatie maar dat is weer een ander probleem(Plus! Ik heb al een tijdelijke oplossing bedacht! 🙂 ). Dit komt voornamelijk voor uit het feit dat mijn thuisnetwerk alles behalve standaard is en iTV blijkbaar niet wireless router niet bepaald vriendelijk vindt. Dus ik heb het signaal van iTV maar geïsoleerd zodat het niet mijn router kan bereiken, wel jammer dat dit nodig is maar ach. Je kan niet alles hebben :) 

Ik zal verder waarschijnlijk nog een lap tekst schrijven over mijn ervaringen met betrekking tot de diensten, maar dat is iets voor later :)

Reputatie 7
Badge +23
Dan is het het wachten waard geweest 😉. Gelukkig kun je zelf goed uit de voeten wat betreft de techniek. Fijn dat je een oplossing hebt gevonden!
Reputatie 7
Badge +15
Jazeker 🙂 Het is niet bepaald een ideale oplossing maar het werkt, daar gaat 't om 🙂 Verder ben ik helemaal tevreden. :)

Reageer