Beantwoord

Mijn rekeningoverzicht wordt verstuurd naar mijn oude e-mailadres

  • 15 April 2019
  • 20 reacties
  • 357 keer bekeken

Per 1 januari ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN.
Nu wordt mijn rekening overzicht per maand verstuurt naar ***@ziggo.nl
Maar dit email is mijn oude, het is nu ***@outlook.com.
Gek ik heb het al verscheidene keren doorgegeven aan KPN doch men blijft de rekening versturen naar mijn oude emailadres van Ziggo.
Is dat nu zo moeilijk om mijn rekeningoverzicht te versturen naar: ***@outlook.com blijkbaar wel, daarom blijf ik maar brieven versturen naar KPN en hoop dat ze begrijpen dat ik dit een vervelende zaak vind.
afz G.Kappert
Assen

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 May 2019, 14:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @KPNGerrit, welkom! Ik kijk hiervoor graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat me even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Ik heb het forumprofiel aangepast ingevuld. Ben benieuwd of het nu wel gaat lukken
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Wanneer heb je voor het laatst contact met ons gehad? Ik zie namelijk dat in het factuursysteem wel het juiste e-mailadres staat. Als je na 1 april contact hebt gehad, lijkt het dus toch gewijzigd. Ik wil het dan voor 1 mei in ieder geval even in de gaten houden of het goed gaat. Anders ligt het wellicht achterliggend ergens niet in orde en dan moet ik dieper spitten.
Vreemd vind ik dat ik al vanaf januari bezig ben om dit voor elkaar te krijgen. Verscheidene keren erover gebeld, en alle medewerkers van KPN beloofde dat ze het in orde zouden maken. En elke keer krijg ik de nota niet op mijn emailadres. Gelukkig kan ik nog kijken in mijn oude emailadres van Ziggo. Maar als ze het dichtzetten dan is het voor mij over.
Maar laten we hopen dat u het wel lukt. Want de verzending van de facturen bij KPN is een aparte afdeling vertelde toen die medewerkers.
Ik ben benieuwd of het opgelost wordt.
Reputatie 7
Badge +30
Het lijkt nu goed te staan, dus dat zou ook het geval moeten zijn. Als het dus niet zo is, trek bij mij even aan de bel.
Zal ik zeker doen we wachten de volgende nota af die in mei zal binnenkomen.
Aan Marcia,
U had aan mij beloofd het in orde te zullen maken omtrent mijn maandelijkse rekening naar mijn nieuwe emailadres te laten sturen.
Het email bericht komt gewoon weer bij ziggo binnen. Voor de maand mei lag hij weer bij ziggo
Kunt u het nou echt in orde maken?
Hallo @KPNGerrit ,
hoe staat het in MijnKPN? Daar kun je het ook aanpassen.
Daar staat al mijn nieuwe emailadres, Al vanaf het begin januari, daarom is het zo vreemd dat het niet verzonden wordt naar mijn emailadres. Maar blijkbaar zit het vastgebakken in jullie systeem en wordt het automatisch verstuurt naar ziggo.
Hallo @KPNGerrit , dan is er inderdaad in de achterliggende systemen van KPN nog een oud e-mailadres genoteerd dat KPN nog aan moet passen.
Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af, die kan het voor je in orde maken (hopen we).
We zullen afwachten of het aangepast wordt.?
Factuur 11119098086 deze factuur kreeg weer op mijn oude emailadres.
Reputatie 7
Badge +30
He, wat vervelend 😞. Dan duik ik er nog dieper in en ga een ticket voor je aanmaken om het in achterliggende systemen aan te passen. Wordt vervolgd!
Goed bedankt voor je reactie in deze, we zullen afwachten

Met vriendelijke groet,

Gerrit
Reputatie 7
Badge +30
Ha Gerrit, ik heb inmiddels bevestiging dat er inderdaad achterliggend iets niet goed stond. Dit konden wij niet zien en/of wijzigen, maar ik heb het nu wel laten wijzigen door de collega's die daarover gaan. Het moet dus écht goed komen de volgende keer!
Ben blij dat er actie wordt ondernomen. En we zullen afwachten of het inderdaad nu wel, op mijn emailadres binnen komt.

Groet Gerrit
Reputatie 7
Badge +30
Ha Gerrit, ik zie dat het inderdaad gelukt is en de factuur naar het goede e-mailadres gaat 🙂. Fijn dat het nu opgelost is.
Gek hoor het is nog steeds niet opgelost, we zijn nu bijna een halfjaar verder. Zonder resultaat. We zijn op vakantie geweest in de maand juni.
de betalingsnota komt inderdaad niet meer bij Ziggo binnen op mijn oude email adres, maar de betaling komt ook niet binnen op mijn emailadres.
Het is om moedelooos van te worden dat jullie dit niet snel en correct willen afhandelen, vandaar dat dit ook mijn laatste mail aan u richt.
Blijkbaar weten jullie niet hoe het op te lossen is.
Nogmaals mijn emailadres: ***
Het beste ermee.

Admin: privacygegevens verwijderd
Reputatie 7
Badge +30
Heb je een fijne vakantie gehad, Gerrit? Heel vervelend dat de mail weer niet binnen komt. Ik zie dat deze nu wel naar het juiste adres is gegaan. Kan je eens in de spam kijken of hij daar niet binnen is gekomen? Overigens loopt er op dit moment een pilot waarbij we wel een mail sturen dat er een factuur klaar staat in MijnKPN, maar daar de factuur niet meer bijgevoegd is in de mail. Wellicht dat dit de verwarring opgeleverd heeft? Ik hoor het graag van je.
Hij staat ook niet in de ongewenste post of in de spam.
bedankt voor je reactie in deze wil nu definitief deze mailwisseling sluiten.
Overigens hebben wij een fijne vakantie gehad.