Beantwoord

Mijn vader kreeg eenmalige korting van 40€ vanwege prijsverhoging

• 4 juni 2017
  • 18 reacties
  • 491 keer bekeken

Heb een vraag
Sommige mensen zoals mij vader en een vriendin
werden gebeld hoe het internet beviel en begonnen over de prijsverhoging mijn vader kreeg korting van 40€ en een vriendin hoefd 3 maanden maar 35 € te betalen.
Bij mij vader was ik aanwezig vroeg het ook ja word vanzelf gebeld op je vaste nummer zei ben tijdelijk niet thuis wegens ziekte en ze zei nou dan word je wel op je 06 nummer gebeld .
Nou mooi niet nu zit ik er toch over te denken of overstappen naar Telfort 6 maaanden 29 € dit zei ik ook tegen ziggo en kan dat ook krijgen..
En dat na meer dan 17 jaar alles bij jullie.
Krijg ik ook dat aanbod!

Admin: bericht naar ander board verplaatst
icon

Beste antwoord door Marcia_ 6 juni 2017, 14:18

Hallo @dosmit47, welkom! Ik kan me voorstellen dat jij ook graag korting wilt, maar het is niet zo dat we iedereen bellen met die vraag. Wellicht is er een pilot geweest of zijn er een aantal klanten uitgekozen op basis van iets anders. Helaas kan ik je geen korting bieden! Mocht je er inderdaad voor kiezen om op te zeggen, neem dan even contact met ons op via 0800-0402. Mijn collega's helpen je er dan mee verder. Ik zou dat natuurlijk erg jammer vinden, maar ook begrijpelijk dat je een goedkoper aanbod aanneemt.
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @dosmit47, welkom! Ik kan me voorstellen dat jij ook graag korting wilt, maar het is niet zo dat we iedereen bellen met die vraag. Wellicht is er een pilot geweest of zijn er een aantal klanten uitgekozen op basis van iets anders. Helaas kan ik je geen korting bieden! Mocht je er inderdaad voor kiezen om op te zeggen, neem dan even contact met ons op via 0800-0402. Mijn collega's helpen je er dan mee verder. Ik zou dat natuurlijk erg jammer vinden, maar ook begrijpelijk dat je een goedkoper aanbod aanneemt.
Vorig jaar wilde ik opzeggen en overstappen op Ziggo ivm een beter aanbod qua prijs bij Ziggo. Ik kreeg toen direct 6 maanden korting en film 1 6 maanden gratis bij KPN.

Als tussenoplossing zou je dus kunnen bellen voor een opzegging en vragen of je toch nog korting kan krijgen.

Ik ben hierdoor bij KPN gebleven en eigenlijk ben ik daar ook super tevreden, maar de prijs is ook niet onbelangrijk.
Reputatie 7
Badge +27
Leuk om te lezen dat je toch gebleven bent, @Mexflex1980! Het is zeker niet onbelangrijk hoeveel je betaalt, dus goed dat je naar de mogelijkheden kijkt. Ben je nog steeds tevreden met de diensten die we bieden?
Bedankt voor u antwoord, dit was niet alleen voor mijzelf maar ook voor bewoners zal doorgeven dat ze op het nummer dat u doorgaf hun abonnement kunnen opzeggen.
Badge
Helaas,
Ik heb gebeld met de klantenservice, maar ze bieden niks aan ivm de prijswijzigingen.
Vroeger kon je indd nog wat kortingen krijgen (mobiel, vast) icm met telefoon oid. Maar KPN blijft zich steevast aan de voorwaarden houden.
Dat is hun goed recht, maar ik denk dat er meer klanten zullen blijven plakken, als ze wat flexibeler zijn. Nu komt het wat arroganter over...

mvg Jaap
Badge +3
Ik heb mijn alles-in-1 standaard net een jaar verlengd en ontvang 6 maanden een korting van €27,50, totaal €165,- dus. Het kan dus wel.
Badge
Ja dat is na je contract periode. Ik heb het over het bestaande contract die ik kan openbreken ivm de prijswijzigingen.
Badge +3
Mijn huidige jaarcontract liep tot half september 2017.. Deze wordt nu op 30 juni a.s. stopgezet. Per 1 juli ga ik een nieuw jaarcontract aan met een korting van €27,50 per maand voor de eerste 6 maanden.
Badge
Wow. Gelukt. Ik heb net weer gebeld (waarschijnlijk met de juiste afdeling 😉 ) en heb nu de korting wel.
Bedankt @Pierre-vb. Door jou heb ik het nog een keer geprobeerd.

Ook alle lof wat dit betreft voor KPN. Ze zijn toch schappelijk, Wat hun natuurlijk siert!
Verder ook heel tevreden met de producten.

Mvg Jaap
Badge +3
@csjah2 Dan heeft mijn post toch geholpen. Graag gedaan.
Badge
Jeps 😉
Reputatie 7
Badge +15
Ik vindt dat jaarlijkse "overstapcircus" trouwens ook vervelend. Als ze nou gewoon een structurele goede korting zouden aanbieden die gewoon lekker doorloopt kan het KPN aardig wat calls besparen.

Persoonlijk zit ik ook elk jaar te bellen met een babbeltje dat ik aan het oriënteren ben, maar het is meer omdat de markt graag wilt dat ik dat doe 😛
Badge +3
@SjorsK Eens, maar aan de andere kant is het ook wel weer een uitdaging. De één krijgt na wat onderhandelen een forse korting en de ander betaalt het volle pond. Het onderhandelen is alleen niet voor iedereen weggelegd en dan lijkt het oneerlijk over te komen. Maar zo werkt dit nu eenmaal.
Leuk om te lezen dat je toch gebleven bent, @Mexflex1980! Het is zeker niet onbelangrijk hoeveel je betaalt, dus goed dat je naar de mogelijkheden kijkt. Ben je nog steeds tevreden met de diensten die we bieden?

Ja ik ben zeker tevreden. Technische werkt alles perfect.
Badge
Ik vindt dat jaarlijkse "overstapcircus" trouwens ook vervelend. Als ze nou gewoon een structurele goede korting zouden aanbieden die gewoon lekker doorloopt kan het KPN aardig wat calls besparen.

Persoonlijk zit ik ook elk jaar te bellen met een babbeltje dat ik aan het oriënteren ben, maar het is meer omdat de markt graag wilt dat ik dat doe :p

Klopt, zo doe ik dat ook, maar nu leek het te 'mislukken'
Ben het indd met je eens dat het vervelend kan zijn dat je elk jaar er achteraan moet en dat en structurele korting prettiger is, maar dat zal KPN natuurlijk nooit doen. Ik denk dat een grofweg 25% van de klanten elk jaar belt voor korting. De overige 75% betaald de volle pond. Als KPN voor iedereen structureel een korting geeft, lopen ze omzet mis...
Reputatie 2
Het lukt mij elk jaar om korting bij KPN te krijgen. N.a.v. dit draadje heb ik gisteren ook weer gebeld en ja hoor, 3 maanden korting is binnen.
Dat ik elk jaar moet bellen voor korting vind ik geen bezwaar en geen probleem. Heb het gewoon als jaarlijks terugkerende afspraak in mijn digitale agenda gezet. Overigens kun je ook bij energiebedrijven en bij de krant korting vragen én krijgen, zo is mijn ervaring.
Badge
Dan hanteren ze toch verschillende kortingen. Ik heb 6 mnd korting...
En indd ik heb ook geen bezwaar tegen het elke keer bellen. Service gaat mooi snel, is dus zo geregeld.

Reageer