Vraag

Mijn verbinding valt vaak weg, kan een nieuw modem dit verhelpen?

  • 22 June 2022
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb een oude modem van 2016. Het internet valt regelmatig weg. Levert KPN nieuwe modems om dit probleem te verhelpen? Kan ik ook iemand persoonlijk spreken of is de klantenservice geheel geautomatiseerd? Redenen om toch over te stappen naar een andere provider.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

U hoeft niet te dreigen hoor want als het modem kapot is krijgt u zonder problemen een andere. Welk type heeft u nu?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Ichid en welkom hier op ons forum:)

Zuur dat je internet regelmatig wegvalt dus goed dat je hier melding van maakt. Net als @Joep1965 ben ik in eerste instantie vooral benieuwd welk type modem je op dit moment in gebruik hebt. En is het de wifi die met regelmaat wegvalt of ligt de hele verbinding er op dat moment uit? Kun je eens kijken hoe de kampjes op de Experia Box branden wanneer het internet wegvalt?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Ichid, hoe staat het er op dit moment voor? Ervaar je nog steeds een wegvallende internetverbinding? Ik hoor het in ieder geval graag mocht ik nog ergens iets voor je kunnen betekenen :)

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Ichid, helaas heb ik niks meer van je vernomen en daarom sluit ik dit topic!