Beantwoord

Mijn wifi verbinding valt steeds weg, ik word niet terug gebeld

  • 28 June 2022
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Hoi hier even een klacht afgelopen zaterdag 50 min aan de lijn gezeten met kpn we bellen binnen 24 uur terug. Nu inmiddels dinsdag avond nog niet terug gebeld. Betaal wel €80,- per maand maar de service sinds afgelopen twee jaar is dramatisch. Je word niet terug gebeld. Inmiddels zitten wij al vanaf zaterdag op onze eigen 4 g netwerk KPN al jaren klant nooit geen problemen altijd top service maar afgelopen anderhalf half jaar alleen maar ellende 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 30 June 2022, 19:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Is het alleen de WiFi die uitvalt of de bekabelde pc of laptop ook? Welk type modem heb je?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mrabet, welkom hier. 

Wat balen zeg dat de wifi wegvalt. Je wilt hierover contact maar dat gaat niet goed. Dat is niet fijn. :(

Heb je inmiddels wel al contact gehad. Zo niet, kun je vertellen wat je al gedaan hebt en hoe jouw netwerk eruit ziet? 

  • Net als Joep1965 ben ik ook beniewud wel modem je hebt?
  • En valt alleen de wifi weg of het bekabelde internet? 
  • Ervaar je ook problemen met tv-kijken?
  • Heb je het modem al herstart
  • Maak je gebruik van wifi versterkers? Zo ja, welke?

3 wifi booster gekocht voor €200,- nog geen goeie wifi nu aan de klantenservice lijn alweer 10 min reageren niet eens. Maar komt goed overal screenshots van gemaakt verschikkelijk bedrijf KPN voortaan en geloof me dossier op gebouwd en dat gaat heel Nederland weten 

En er is ook nog een filmpje wat kansloos dit KPN schaam je kapot man morgen rijd ik na het business center en heel Nederland mag het weten hoe jullie met klein zakelijke klanten omgaan triest babababa

En gewoon na 15 min ophangen zonder iets te vragen of te zeggen dat is KPN van nu ze weten zijn positie wel bababa 

@Mrabet U bent een klein zakelijke klant ? Dat is een ander forum KPN Kleinzakelijk | Zakelijk KPN Forum en ook de klantenservice is via een ander telefoonnummer bereikbaar 0800-0403.

Reputatie 7
Badge +20

Het kan natuurlijk zo zijn dat je niet direct iemand aan de lijn krijgt. Dat is balen, maar wat nog meer balen is dat de wifi nog slecht is. Ook met de boosters dus? Waar staan deze?

Hoe zijn ze aangesloten? Met kabel of draadloos? 

Wat heb je verder al gedaan? Ze zijn ook gereset en als nieuw geïnstalleerd? Zo krijgen ze ook de nieuwste software binnen etc.