Vraag

Mislukt connectie

• 8 april 2018
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Beste Lezer,

Sinds korte tijd ben ik verhuisd en in mijn nieuwe plek zit een Experiabox V8. De eerste paar dagen had ik echter geen problemen met het internet en was zeer tevreden over de snelheid van het internet. Dit duurde echter maar enkele dagen waarna het internet zeer onstabiel overkomt.

Het probleem komt het meeste voor met Gamen (PS4 Mislukt connectie PSN)

Via mobiel hotspot zijn er geen van zulke problemen dus gaat het richting de Modem toe. De algemene modem zou geen probleem moeten zijn omdat hij het soms wel doet dus de vraag is wat is het probleem en wat is de beste oplossing.

Via het lezen van deze site had ik een forum post gevonden van enkele jaren terug dat de beste alternatief een Router te kopen is en deze te gebruiken als Universal plug and play. Zou dit nog steeds de beste oplossing zijn na all deze jaren?

Natuurlijk zijn naast deze problemen is er gewoon geen stabiel internet met veel package loss, daarom was ik overgegaan naar LAN inplaats van Wifi wat het de eerste dag nog deed.

Ik hoop spoedig van iemand te horen over een verduidelijking om deze problemen op te lossen.

Leroy

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Leroy. Dat is natuurlijk erg jammer. Speelt het buiten het gamen om ook? Nu geef je aan dat de Experia Box het ‘soms wel doet’. Ervaar je dit bekabeld ook? Je geeft aan dat je verbinding überhaupt niet zo optimaal is? Ik kijk graag even met je mee. Reageer je op het privébericht dat ik je stuurde?
Dag Leroy. Dat is natuurlijk erg jammer. Speelt het buiten het gamen om ook? Nu geef je aan dat de Experia Box het ‘soms wel doet’. Ervaar je dit bekabeld ook? Je geeft aan dat je verbinding überhaupt niet zo optimaal is? Ik kijk graag even met je mee. Reageer je op het privébericht dat ik je stuurde?

Het speelt het meeste op tijdens gamen dus naast het gamen is er ook een issue. En de ervaring is hetzelfde, wifi of kabel.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Leroy. Je hebt er het meeste last van tijdens het gamen, maar daarnaast speelt het ook, begrijp ik. Als je nog even reageert op mijn privébericht dan kan ik meekijken.

Reageer