Beantwoord

Missende kabel nasturen

  • 21 May 2019
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Geachte mevrouw / meneer.

Uw dienst heeft gisteren wegens een storing een nieuwe httpkabel en een nieuwe m9dem en experia box gestuurd.

Bij het pakket met de nieuwe modem ontbrak de retourverpakking. Dit is door de gamma medewerker opgelost middels de gratis doos van hun.

De kabel die separaat verzonden werd zat niet in de dubbeltjes enveloppe. En is dus naar het zich aanziet ontvreemd. De verpakking was net als een bankoverzicht die gelijktijdig in de brievenbus zat al opengemaakt.

Met vriendelijke groet,


G. Heimensen



Verzonden via Yahoo Mail op Android
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 May 2019, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Geurth, welkom! Dat is niet handig! Heel vervelend.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan stuur ik een kabel na. Heb je ook een melding gedaan bij PostNL hiervan? Een kabeltje is nog niet zo'n ramp, maar bankafschriften die niet dicht zitten, lijkt me niet heel wenselijk!
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.
Hallo,

een collega van u heeft ons een nieuwe toegestuurd. Ons probleem is daarmee opgelost.

Nog bedankt voor uw medewerking.