Beantwoord

Mobiel internet werkt ook niet na activeren internetbundel

  • 17 juli 2019
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Badge
Mij mobiel internet werkt niet, ook niet na activatie van de internetbundel. Mijn man heeft alles al geprobeerd.... Ook de bestaande ASN verwijderd en weer opnieuw ingevoegd, maar helaas....
Krijg steeds de melding dat ik offline ben. Heb een eerdere topic op dit forum gevonden met hetzelfde probleem.... Ook deze persoon is overgegaan van Telfort naar KPN, zijn naam was AartApestaart.
Ik heb een prepaid kaart en kan nu dus alleen via de WiFi.
Helppppp.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 17 juli 2019, 21:21

Top! Er stond een blokkade op data, die heb ik eraf gehaald. Dan kan je nu eindelijk gebruik maken van je internetbundel 😉. Zet je toestel nog even uit en aan en dan moet het werken. Als het nog niet werkt, probeer 4G uit te schakelen, de APN op 'internet' te zetten, controleer of roaming staat en handmatig een ander netwerk te selecteren. Fijn verblijf nog in Portugal!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Ha @Ninos, welkom! Als ik het bij AartApestaart weer aan de praat krijg, dan bij jou ook! 😉. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan help ik je verder.
Badge
@Marcia.....ik heb mijn mobiele nummer toegevoegd. Heb beroerde WiFi op het moment..... Zit in Portugal.
Reputatie 7
Badge +27
Top! Er stond een blokkade op data, die heb ik eraf gehaald. Dan kan je nu eindelijk gebruik maken van je internetbundel 😉. Zet je toestel nog even uit en aan en dan moet het werken. Als het nog niet werkt, probeer 4G uit te schakelen, de APN op 'internet' te zetten, controleer of roaming staat en handmatig een ander netwerk te selecteren. Fijn verblijf nog in Portugal!
Badge
@Marcia......Yesssss, ik heb internet. Superbedankt Marcia. Fijne avond nog.
Reputatie 7
Badge +27
Top! Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan! 🙂

Reageer