Ik heb alles op tijd opgezegd/geannuleerd. Het was moeilijk proces, ik moest zo veel verschillende nummers bellen (Nieman weet niets), ik moest naar KPN winkel in Goes zo veel keer gaan. Ik heb apparatuur naar winkel geleverd ook, maar ik heb briefje gekregen dat het moet geleverd worden. Ik krijg nog factuur van jullie (voor mobiel). Maar ik heb 100 keer gezegd dat ik alles will annuleren.
Ik ben zonder mobiel netwerk 6 dagen, ik wist het niet wat er aan de hand was, heb contact m t mijn eerder operator gebeld - en het lijkt op dat abonnement van jullie nog loopt!!!!!!!!!
Dan nog een keer naar jullie winkel...jullie balie medewerker heeft iemand gebeld....en de conclusie is dat jullie medewerker is niet alles opgezegd, precies de tweede mobiel nummer.
Ik ben zo gestrest wegens alles. Behandel dit nu, alsjeblieft!!!
Ik heb aALLES uitgelegd en opgezegd op tijd. Ik heb geen mobiel netwerk nog steeds. Ik gebruik andere mobiel.
Dit is echt vervelend!
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel