Beantwoord

Mobiel opgezegd, maar toch nog facturen

  • 9 September 2019
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Geachte lezer,

Ik heb alles op tijd opgezegd/geannuleerd. Het was moeilijk proces, ik moest zo veel verschillende nummers bellen (Nieman weet niets), ik moest naar KPN winkel in Goes zo veel keer gaan. Ik heb apparatuur naar winkel geleverd ook, maar ik heb briefje gekregen dat het moet geleverd worden. Ik krijg nog factuur van jullie (voor mobiel). Maar ik heb 100 keer gezegd dat ik alles will annuleren.
Ik ben zonder mobiel netwerk 6 dagen, ik wist het niet wat er aan de hand was, heb contact m t mijn eerder operator gebeld - en het lijkt op dat abonnement van jullie nog loopt!!!!!!!!!
Dan nog een keer naar jullie winkel...jullie balie medewerker heeft iemand gebeld....en de conclusie is dat jullie medewerker is niet alles opgezegd, precies de tweede mobiel nummer.
Ik ben zo gestrest wegens alles. Behandel dit nu, alsjeblieft!!!
Ik heb aALLES uitgelegd en opgezegd op tijd. Ik heb geen mobiel netwerk nog steeds. Ik gebruik andere mobiel.
Dit is echt vervelend!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Joran 24 September 2019, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom terug op het forum, Mariana. Ik begrijp dat het niet helemaal goed lijkt te gaan met de annulering of opzegging van het mobiele abonnement. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we dit voor je nakijken en ophelderen.
Reputatie 7
Badge +28
@MarianaPB: We zijn een tijdje verder maar we hebben nog geen terugkoppeling gezien. Ik ga er vanuit dat het inmiddels rechtgezet is. Zo niet, vul alsnog je profiel in zoals Erik aangeeft, en reageer in het topic.