Beantwoord

Mobile WIFI-netwerk

  • 4 January 2019
  • 6 reacties
  • 150 keer bekeken

Hallo.

Vorige week 21-12-18 hebben wij een noodpakket ontvangen omdat er nog geen signaal aanwezig was voor glasvezel. Nu was dat kastje van het noodpakket kapot, zijn wij zelf naar een KPN winkel gereden 24-12-18 en hebben een nieuw huawei kastje meegekregen. Wij hadden WiFi tot vandaag, hij hield er ineens mee op. Het kastje doet het nog, is voldoende opgeladen en ook de mobiele telefoons geven aan dat er verbinding is maar we kunnen niet op internet. Er staat op het kastje 17,77 GB, betekent dit dat er nog wel voldoende GB is?

Wij snappen niet waarom er nu geen internet is, kunnen jullie ons hierbij helpen? Het is erg belangrijk omdat wij een studerende dochter hebben die zo snel mogelijk weer internet nodig heeft.
icon

Beste antwoord door Yv66 10 January 2019, 16:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Yv, welkom op het forum! Vervelende situatie dit. Het modem van het 4G pakket heeft 50GB data. Vroeger was dit 20GB, misschien dat de winkel nog een oud model had staan. Ik durf dat niet met zekerheid te zeggen. We kunnen het tegoed laten aanvullen, daarvoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer (indien bekend)? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zorg ik dat dit wordt geregeld.
Hoi Joran,

ik heb het aangevuld in mijn profiel!
graag hoor ik verder
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik heb het verzoek doorgegeven aan de storingsdienst. Vervelend genoeg kan dit op zijn vroegst maandagochtend worden geregeld. Ik begrijp dat de monteur dinsdag komt. Of het dan echt nog zin heeft weet ik niet maar we gaan het proberen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Yv66, ik heb geen terugkoppeling gekregen over het noodpakket. Het is me niet helemaal duidelijk of het maandag nog is gelukt. Wel meet ik een goede verbinding via glasvezel. Is de installatie naar tevredenheid verlopen? En werkt alles nu goed?
Hoi,

Noodpakket heeft niet meer gewerkt. Sinds dinsdagmiddag heeft de monteur alles geregeld.
Reputatie 7
Badge +28
Jammer van het noodpakket! Ik hoop dat we in de toekomst een mogelijkheid krijgen dit in het weekend direct te kunnen upgraden. Goed om te horen dat de installatie is geslaagd. Als je in de toekomst eens hulp nodig hebt ben je hier welkom natuurlijk 🙂

Reageer