Beantwoord

modem defect

  • 29 June 2020
  • 3 reacties
  • 548 keer bekeken

Geachte heer of mevrouw,

 

Wij hebben al enige tijd last van problemen met het modem.

De wifi valt steeds weg en geeft heel slecht signaal. Van alles geprobeerd, maar niets heeft resultaat opgeleverd.

Sinds deze week ook problemen met interactieve tv slecht signaal en vaak geen signaal.

We zijn het nu wel beu en willen graag een nieuw modem als dit mogelijk is?

Ons modem is ook al best uit (2014) wellicht heeft deze ook wel zijn beste tijd gehad.

 

We zijn altijd heel tevreden geweest over Kpn en hoop dat ze dit voor ons gaan oplossen.

Mijn klantnummer is **

 

Hoor graag van je.

 

Groet Roy

 

Admin: abonnementsnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel

icon

Beste antwoord door huistijger 29 June 2020, 07:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ryart 
Je kunt altijd zien of je apparatuur aan vervanging toe is door Hier te klikken om verouderde apparatuur om te ruilen. 
(Deze link werkt alleen bij jezelf thuis)
Je kunt ook op een KPN-medewerker wachten, maar het is erg druk.
Een beller is sneller 0800 0402.
Heb je de Wifi manager al geprobeerd?
En plaats geen persoonlijke gegevens in een openbaar forum, iedereen kan dit meelezen, plaats deze in je forumprofiel Klik hier.

En waarom laat ik mijn koffie koud worden?:sunglasses:

Hoi @Ryart .  Heb je wat aan het antwoord van huistijger gehad? Als het probleem nog steeds bestaat, laat het even weten.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.