Beantwoord

Modem er tussenuit. Gaming

  • 27 October 2019
  • 7 reacties
  • 305 keer bekeken

Komt de mogelijkheid ooit om die modem van KPN er helemaal tussenuit te halen?  Zoals het was in het begin? Moet zeggen dat deze xperiabox niet echt aan me eisen voldoet. De mirror optie vind ik helemaal nutteloos. Wil gewoon een goede gaming router er tussen hebben die niet ongelofelijke drops heeft met zijn internetverbinding. Prima voor de huis en tuin normale gezinnetjes maar deze dingen trekken nou niet bepaald 2 gaming pc's naast elkaar. Kom aub niet met het antwoord dat verhelp je met een hogere bundel. 

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door wjb 30 October 2019, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Remco HEEL OUD . Welkom op het forum.

De experiabox kan er in veel gevallen al tussenuit. Zeker als je een glasvezelverbinding hebt. 

@wjb heeft hier een aantal hele nuttige topics over geschreven:

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/gebruik-een-eigen-router-i-p-v-de-experia-box-458609

Op termijn komt sowieso de vrije routerkeuze. Ik kan alleen niet zeggen wanneer. Tot die tijd heb je hopelijk iets aan de  tips van wjb. 

Reputatie 7

In hetzelfde topic lees je ook een stukje over de Fritz!Box de sinds half augustus ook geschikt is om op VDSL aansluitingen van KPN gebruikt te worden.

Helaas is het nog niet mogelijk om de vaste telefoon op zo'n Fritz!Box te configureren, maar wat niet is kan (zal) nog komen. :wink:

Ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Ik heb een mooie ac router staan ik wacht wel tot dat straks weer gebruikt kan worden. Ga geen fritzbox aanschaffen om goed werkend internet in huis te hebben. 

 

Ook andere routers werken vaak wel. De topics van @wjb zijn hierbij heel nuttig. 

Tot nu toe nog niet dus gok even geduld hebben😉

Reputatie 7

Ik heb een mooie ac router staan ik wacht wel tot dat straks weer gebruikt kan worden. Ga geen fritzbox aanschaffen om goed werkend internet in huis te hebben. 

Of die AC router kan wellicht vandaag de dag al gebruikt worden en het ka ook zijn dat die router zal nooit gebruikt kan worden voor de diensten die je afneemt.

Wat is het merk en type van de AC router?

Heb je interactieve TV van KPN?

Heb je vaste telefonie van KPN?