Beantwoord

Modem faalt steeds

• 19 mei 2012
  • 3 reacties
  • 8020 keer bekeken

Het lijkt er op dat mijn modem het aan het begeven is.

De afgelopen 2 dagen heb ik al enkele keren een reset moeten doen (door het modem uit te schakelen en weer in).

Gister viel ineens de verbinding naar het modem weg, zowel via kabel als WIFI. Modem had alle lampjes brandend. Na reset werkte het weer.

Vandaag viel internet ineens weg terwijl volgens de PC en mijn mobiel er nog steeds verbinding was met internet, zelfde verhaal, na reset weer alles werkend.

Is dit een ouderdomskwaaltje van een oude modem en moet ik een nieuwe?

Ik heb een Thomson 787 en die is al een aantal jaren oud.

KPN? Hoe werkt dit?

icon

Beste antwoord door Ivette02 21 mei 2012, 14:41

Beste veldje63,

Wat vervelend dat u problemen heeft met uw modem. U geeft aan dat uw modem weg valt en dat u dan zowel bekabeld als draadloos geen verbinding meer heeft. Na een reset werkt het modem weer en kunt u weer gebruik maken van internet.

Het is helaas niet achteraf te traceren waar het probleem vandaan komt. Mocht het probleem zich nu weer afspelen laat mij dit dan weten door middel van een privébericht. Ik zal de verbinding dan voor u nakijken en kijken of er eventueel een nieuwe modem verstuurd dient te worden.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Probeer eens om het modem een 'harde reset' te geven.

Paperclip o.i.d. een seconce of 8 in het reset gaatje drukken (totdat power rood wordt).

tot nu toe werkt hij weer even goed.

Toch hoop ik dat 1 van de KPN medewerkers even mee leest en desnoods wat tests eruit gooit.

Ik lees op eerdere postings dat zij hier ook soms kunnen helpen.

Het modem geeft zo nu en dan ook een 'tik' (die ook bij het aan zetten ook hoorbaar is na een paar seconden).

Reputatie 1
Badge +1
Beste veldje63,

Wat vervelend dat u problemen heeft met uw modem. U geeft aan dat uw modem weg valt en dat u dan zowel bekabeld als draadloos geen verbinding meer heeft. Na een reset werkt het modem weer en kunt u weer gebruik maken van internet.

Het is helaas niet achteraf te traceren waar het probleem vandaan komt. Mocht het probleem zich nu weer afspelen laat mij dit dan weten door middel van een privébericht. Ik zal de verbinding dan voor u nakijken en kijken of er eventueel een nieuwe modem verstuurd dient te worden.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reageer